اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی گتوند خبر داد

تولید 310 هزار تن صیفی‌جات در گتوند

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی گتوند از تولید 310 هزار تن صیفی‌جات در اراضی این شهرستان خبر داد.

تولید 310 هزار تن صیفی‌جات در گتوند

بیژن تاجوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: سالانه در سطح این شهرستان 310 هزار تن صیفی‌ تولید می‌شود از این رو شایسته است با این حجم تولید و توانمندی، از کشاورزان این منطقه بیشتر حمایت شود.

وی با اشاره به تولیدات محصولات کشاورزی در این شهرستان گفت: در سال‌جاری در گتوند حدود 27.5 تن عسل تولید می‌شود که این رقم در نوع خود در این شهرستان بی‌نظیر است.

رئیس جهاد کشاورزی گتوند خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به نوعی حمایت از تولید اشتغال پایدار در جامعه است و این مهم در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته است و در این باره در حال اجرای برنامه‌های تعیین شده هستیم.

 

تاجوند افزود: هر سال به طور متوسط شهرستان گتوند بیش از 50 تن گندم تولید می‌کند که نشان از تلاش کشاورزان و گندم‌کاران این شهرستان در تولید این محصول استراتژیک دارد.

وی افزود: حمایت از بخش کشاورزی در سال حمایت از سرمایه‌های ایرانی در اولویت قرار گرفته است و با توجه به توانمندی‌های شهرستان گتوند در بخش کشاورزی می‌توان گام‌های اساسی در این زمینه برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان گتوند به دلیل دارا بودن آب کشاورزی بسیار زیاد و زمین‌های حاصلخیز توان بسیار زیادی برای تولید محصولات کشاورزی دارد.

 

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول