اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

زیرساخت تربیتی هر جامعه‌ای در خانواده شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت و چیدمان تربیتی افراد در خانواده شکل می‌گیرد و همین امر در ایجاد جامعه‌ای به دور از هرگونه انحراف و ناهنجاری‌های اجتماعی مثمرثمر خواهد بود.

زیرساخت تربیتی هر جامعه‌ای در خانواده شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند،‌ مهدی سنایی پیش از ظهر امروز در همایش بانوان نخبه شهرستان نهاوند اظهار داشت: ترویج تربیت صحیح اسلامی در بین اعضای خانواده یکی از ضروریاتی است که توسط بانوان نهادینه می‌شود زیرا بانوان ارتباط مستقیم با تربیت فرزندان خویش دارند.

وی عملی ساختن برخی عادات و رفتارهای مناسب اجتماعی همچون انضباط اجتماعی،‌ معنویت، احترام متقابل، رعایت حقوق افراد، صبر و تحمل و رعایت اصول اسلامی در جامعه را متأثر از زحمات بانوان در محیط خانه دانست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: زیرساخت و چیدمان تربیتی افراد در خانواده به خوبی شکل می‌گیرد و همین امر در ایجاد جامعه‌ای به دور از هر گونه انحراف و ناهنجاری‌های اجتماعی مثمرثمر خواهد بود.

وی بانوان شهرستان نهاوند را افرادی نخبه، مؤمن و محجوب دانست و افزود: از آن جایی که بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان نهاوند را بانوان تشکیل می‌دهند، باید به آنان توجه بیشتری شود.

سنایی با اشاره به اینکه امروز مهمترین مشکل جامعه را وجود بیکاری در میان جوانان به خصوص در بین دختران تحصیل‌کرده به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات تدابیری اندیشید.

وی انقلاب اسلامی را به واسطه احترام به حقوق زنان، یکی از انقلاب‌های ماندگار در جهان خواند و ابراز داشت: ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه در احترام به حقوق زنان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان شهرستان نهاوند علاوه بر داشتن وظیفه خانه‌داری در مقوله‌های مختلف از جمله ورود به مدارج عالی علمی و دانشگاهی و همچنین کسب عناوین بالای ورزشی خوش درخشید‌ه‌اند که این امر نشان از شایستگی و لیاقت آنان دارد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: در این شهرستان بانوان در 16 هیئت ورزشی حضور فعال دارند و این موضوع نشانگر توجه مسئولان ورزشی شهرستان به توسعه ورزشی و رشته‌های ورزشی متناسب با بانوان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول