اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آستراخان خبر داد

صدور مجوز راه‌اندازی پرواز آستراخان ـ رشت

خبرگزاری فارس: استاندار آستراخان روسیه از تسریع در صدور مجوز راه‌اندازی پرواز هوایی آستراخان به رشت خبر داد.

صدور مجوز راه‌اندازی پرواز آستراخان ـ رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، الکساندر ژیکلین در گفت‌وگوی تلفنی با کیهان هاشم‌نیا استاندار گیلان برگسترش روابط بین دو استان گیلان و آستراخان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: همکاری‌های لازم با نماینده استانداری گیلان برای برطرف کردن مشکلات موجود واگذاری زمین ساخت سرای تجاری ایرانیان در آستراخان انجام می‌شود.

استاندار آستراخان درباره راه‌اندازی پرواز هوایی از این استان به رشت تصریح کرد: به منظور تسریع در صدور مجوز پرواز هوایی از آستراخان به رشت اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری نمایشگاه کالای تولیدی آستراخان در اوایل اردیبهشت سال آینده در رشت خبر داد.

استاندار گیلان نیز در گفت‌وگوی تلفنی مذکور پیگیری و اجرای کامل تفاهمنامه‌های منعقده بین دو استان گیلان و آستراخان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای عملیاتی شدن مفاد این تفاهمنامه‌ها فعال کردن کار گروه توسعه روابط و تشکیل کمیته‌های مربوطه ضروری است.

کیهان هاشم‌نیا با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ساخت سرای تجاری ایرانیان در آستراخان، از استاندار این استان خواست در زمینه واگذاری زمین همکاری لازم را داشته باشد.

وی از صدور مجوزهای لازم برای برقراری پرواز رشت‌ ـ آستراخان از طرف هواپیمایی کشور خبر داد و ابراز کرد: منتظر صدور مجوز از طرف دولت روسیه برای برقراری این پرواز هستیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در آستراخان خاطرنشان کرد: آمادگی لازم نیز برای برگزاری توانمندی‌های اقتصادی و کالای تولیدی آستراخان و مناطق جنوبی روسیه در گیلان وجود دارد.

وی درباره صادرات چای ایران به روسیه از طریق آستراخان یادآور شد: تا پایان امسال 2 هزار و 500 تن چای خشک به روسیه صادر می‌شود.

هاشم‌نیا از همتای آستراخانی خود برای سفر به گیلان دعوت کرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول