به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تأخیرهای چند ساعته هواپیمایی شرکت آتا مسافران را عاصی کرده است. در عین حال بیتفاوتی مسئولان امر در این رابطه بیش از همه موجب رنجش مسافران شده است.
براساس این گزارش، پرواز 8 صبح امروز شرکت هواپیمایی آتا از مشهد به تهران به شماره پرواز 5230 با تأخیر 3 ساعته انجام شد که همین امر مشکلات زیادی برای مسافران به دنبال داشت.
از سوی دیگر، پرواز ظهر امروز این شرکت به شماره پرواز 5254 از تهران به تبریز نیز به دلایل نامعلومی با تأخیر انجام خواهد شد.
این پرواز قرار بود ساعت 13:40 دقیقه ظهر امروز انجام شود که تا لحظه مخابره خبر، ساعت 17 عصر اعلام شده است.
این در حالی است که این شرکت از پاسخگویی به مسافران طفره رفته و حاضر به ارائه کمترین خدمات به دنبال این تأخیر به مسافران نیست.
این شرکت هواپیمایی به دلایلی که معلوم نیست، تاکنون پاسخگوی مشکلات پیشآمده نبوده و مسافران همواره به دلیل تأخیرهای پیدرپی دچار مشکل هستند.
مدیریت ترمینال فرودگاه مهرآباد تهران با خونسردی و با بیتفاوتی کامل در اعتراض و پاسخ پرسشهای خبرنگار فارس گفت: مجلس و دولت این مشکلات را میدانند، بروید بنویسید وضعیت کشور اینطور است.
در نهایت، این اعتراض و خبرنگار فارس به کریم عزیزی مسئول شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد تهران ارجاع شد که وی با برخورد طلبکارانه خواستار شکایت و پیگیری از طریق مراجع قانونی شد و اعلام کرد: میتوانید هر کاری دوست دارید انجام دهید.
تعدادی از مسافران این شرکت در گفتوگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: از همه بیشتر آنچه موجب رنجش ما میشود بیتفاوتی مسئولان و عذرخواهی ساده است.
نکته جالب دیگر در شرکت هواپیمایی آتا این است که در پرواز صبح امروز مشهد به تهران نداشتن تکیهگاه یکی از صندلیها موجب اعتراض مسافران خارجی متعلق به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شد؛ هر چند در نهایت این مسافر جابهجا شد اما این سئوال باقی است که چرا این صندلی تعمیر نشده و در حالی که الزامات خاص برای مسافران در نشستن وجود دارد برای این صندلی شماره در نظر گرفته شده و برای آن بلیط فروخته شده است.
انتهای پیام/و20/ف4004