اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

ارسال ده‌ها میلیارد ریال کمک‌ البرزی‌ها به زلزله‌زد‌گان‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار البرز گفت: مردم استان تاکنون ده‌ها میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی برای هموطنان زلزله‌زده در آذربایجان ارسال کرده‌‌اند.

ارسال ده‌ها میلیارد ریال کمک‌ البرزی‌ها به زلزله‌زد‌گان‌

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ایران در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارد که به واسطه آن وقوع حوادث و بلایای طبیعی زیادی را هر ساله شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: اگر چه پیشگیری از وقوع و یا کاهش خسارات ناشی از آن‌ها یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان کشور است، اما مردم خیر و نوع‌دوست کشورمان همواره در کارهای خیر پیشگام بوده و در همین زلزله‌ اخیر نیز شاهد بودیم که کمک‌های مردمی نقش بسیاری در تامین نیازهای زلزله‌زدگان داشت.

*ارسال بیش از 6 میلیارد ریال کمک نقدی به مناطق زلزله‌زده

معاون استاندار البرز اظهار داشت: مردم استان البرز نیز که همواره در امور خیر پیش‌قدم هستند، بلافاصله پس از وقوع زلزله ناگوار در استان آذربایجان به صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله‌زده کردند.

رجبی گفت: براساس آمارهای موجود تا این لحظه بیش از 6 میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان البرز جمع‌آوری و با هماهنگی نهادهای مسئول مانند کمیته امداد و هلال احمر در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی از این کمک از سوی مردم خیر و همچنین کسر از حقوق داوطلبانه کارکنان ادارات مختلف استان تامین شده است.

معاون استاندار البرز ادامه داد: همچنین کمک‌های غیر نقدی دیگری نیز در قالب چند محوله امدادی از جمله اقلام ضروری مانند چادر، لباس، وسایل گرمایشی، مواد دارویی و غذایی نیز از سوی دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان تهیه و به مناطق زلزله‌‍زده ارسال شده است.

رجبی تاکید کرد: ضمن اینکه برخی از دستگاه‌ها و ادارات استان مانند گاز، آب و آبفای البرز ضمن ارائه خدمات برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده، آمادگی خود را برای دادن خدمات بیشتر اعلام کرده‌اند.

وی در پایان گفت: ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان البرز به مناطق زلزله‌زده متوقف نشده است و تا رفع کامل نیازهای شهروندان آذربایجانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول