اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر صبا به کیش لغو شد

خبرگزاری فارس: سفر تیم فوتبال صبای قم به اردوی آماده‌سازی در جزیره کیش لغو شد و صبایی‌ها تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند.

سفر صبا به کیش لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سفر کاروان تیم فوتبال صبای قم به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی در جزیره کیش منتفی شد و بدین ترتیب مرفاوی و شاگردانش به این سفر نمی‌روند و باید تمرینات خود را در تهران برگزار کنند.

بعد از دیدار با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهاردهم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکنان صبا سه روز استراحت کردند و تمرینات خود را به دلیل لغو سفر به کیش در تهران ادامه می‌دهند.

این در حالی است که به سبب در پیش بودن بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، بازیکنان تیم صبای قم زیر نظر مرفاوی، فکری و بختیاری‌زاده بار دیگر تمرینات را از سر می‌گیرند.

با توجه به فرصت زیاد تا بازی بعدی تیم فوتبال صبای قم در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز بیست و هشتم آبان ماه در مقابل تیم فوتبال سایپا البرز است، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در نظر دارد برای حفظ آمادگی این تیم، ادامه برنامه‌های آماده‌سازی و چند بازی تدارکاتی این تیم را در شهر تهران برنامه‌ریزی کند.

بر همین اساس با نظر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، در پی لغو برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در جزیره کیش، از امروز دور جدید تمرینات صبای قم را با حضور تمام بازیکنان آغاز می‌کنند تا تیم نهم جدول رده‌بندی بتواند با قدرت بیشتر در ادامه لیگ برتر به مصاف حریفان برود.

سفر کاروان تیم فوتبال صبای قم به جزیره کیش برای برپایی اردوی آماده‌سازی کاملا جدی بود و حتی این موضوع در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم با جدیت مورد تاکید اعضاء قرار گرفت اما گویا به دلیل شلوغی این روزهای کیش، صبایی‌ها موفق نشدند در این جزیره مکانی برای اقامت پیدا کنند و به اجبار برای اینکه فرصت را بیش از این از دست ندهند، در تهران تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول