اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر:

سطح همکاری‌های سپاه و آموزش و پرورش ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در چند سال اخیر سطح همکاری‌های سپاه و آموزش و پرورش به اذعان همکاران ما در سپاه ارتقا پیدا کرده است.

سطح همکاری‌های سپاه و آموزش و پرورش ارتقا یافته است

علی موحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: در همین ارتباط در حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش یک پست اختصاصی با عنوان کارشناس بسیج دانش‌آموزی تعیین شده است.

این مسئول افزود: کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی در آموزش و پرورش فعال است و تمام برنامه‌ها را رصد و اعلام می‌کند و فعالیت‌های مطلوبی نیز داشته است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: این کمیته در زمینه شناسایی ظرفیت‌های مشترک بین سپاه و آموزش و پرورش نهایت اهتمام و همکاری را داشته تا اقدامات آن هدفمند و فاخر باشد.

موحدی بیان داشت: تلاش ما در آموزش و پرورش این بوده که تشکل ارزشی بسیج دانش‌آموزی در مدارس را با برنامه‌های فاخر و با کیفیت برجسته کنیم.

وی گفت: مدرسه مطلوب مدرسه‌ای است که با بسیج و استفاده بهینه از همه منابع و ظرفیت‌های درون و برون مدرسه‌ای دانش‌آموزانی تربیت کند که مطابق با انتظارها و اهداف پیش‌بینی شده تعلیم و تربیت جامعه و خانواده‌ها باشد.

معاون آموزش و پروش بوشهر ادامه داد: ویژگی‌های یک مدیر موفق آشنایی کامل با وظایف، پرهیز از تحکم و عزت نفس به زیردستان و احترام متقابل است.

موحدی اضافه کرد: تعامل بسیج و آموزش و پرورش همواره نتیجه‌بخش بوده و در این سال‌ها نیز ارتباطات خوبی بین این دو نهاد ارزشمند برقرار شده است.

وی اذعان داشت: باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی، زمینه تعاملات بیشتر این دو نهاد به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس فراهم کنیم.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر متذکر شد: بسیج دانش‌آموزی فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان با عضویت در آن با ارزش‌ها و آموزه‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول