اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

هشتمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ارتباطات دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم از برگزاری هشتمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور 17 آبان خبر داد.

هشتمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تأسیس انجمن مدیریت اسلامی در سال 73 اظهار کرد: پژوهش‌های مدیریتی در ایران قدمت پائینی دارند بنابراین انجمن مدیریت اسلامی حوزه برای عمق‌بخشی به این مباحث تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: انجمن مدیریت اسلامی با توجه به این کاستی‌ها و نقص‌های موجود در حوزه مدیریت اسلامی با گردهمایی جمعی از متخصصان رشته مدیریت اسلامی در راستای تعمیق و توسعه مباحث مدیریتی تلاش می‌کند.

مسئول بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم عنوان داشت: تقویت ارتباط بین عالمان برجسته این رشته و شناسایی استعدادها از اهدافی است که این انجمن در دستور کار خود قرار داده است.

وی ارائه برنامه‌های راهبردی، نیازسنجی در حوزه مدیریت، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی و افزایش سطح دانش و مهارت افرادی که در این حوزه درس خوانده‌اند را از دیگر برنامه‌های انجمن مدیریت اسلامی حوزه ذکر کرد.

اشکوری یادآور شد: انجمن مدیریت اسلامی حوزه کتاب‌ها، نشریات و مجلات علمی تخصصی مختلف را تدوین کرده و با مراکز مرتبط با حوزه تخصصی مدیریت ارتباط برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون انجمن مدیریت اسلامی بیش از 30 نشست علمی و تخصصی را برگزار کرده است گفت: مدیریت فرهنگی، مدیریت تبلیغ و ارتباطات، رویکردهای موجود در مدیریت اسلامی و جایگاه خانواده در سیاست‌گذاری نظام اسلامی از جمله نشست‌های برگزار شده این انجمن است.

مسئول بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم طراحی شاخص سنجش فساد اداری، ماورای مدیریت جنگ نرم و تبیین مبانی نظری توسعه اسلامی با رویکرد سازمانی را از دیگر عناوین نشست‌های برگزار شده انجمن مدیریت اسلامی حوزه برشمرد. 

وی از برگزاری هشتمین مجمع عمومی انجمن مدیریت اسلامی خبر داد و افزود: لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مجمع مباحث تخصصی در حوزه مدیریتی را تبیین می‌‌کند.

هشتمین مجمع انجمن مدیریت اسلامی 17 آبان در سالن همایش دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه واقع در خیابان جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول