اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 30 طرح هادی در روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 30 طرح هادی در روستاهای کنگان با 60 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

اجرای 30 طرح هادی در روستاهای کنگان

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح کشور و استان است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور توسط این شهرستان تامین می‌شود.

وی افزود: توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف و افزایش امکانات زیرساختی در شهرستان از اولویت‌های امسال در شهرستان است که با جدیت دنبال می‌شود.

فرماندار کنگان از اجرای 30 طرح هادی در روستاهای کنگان با 60 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال بیش از 30 طرح هادی در روستاهای شهرستان کنگان با بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که با جذب این مبالغ برای توسعه روستاها اقدام می‌کنیم.

یزدان‌شناس عنوان کرد: کنگان به واسطه قرار گرفتن در مجاورت پارس جنوبی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است و از وزارت نفت انتظار داریم در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری و همچنین سفرهای دولت همکاری بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: در هفته‌های اخیر چند نشست مهم با مسئولان ارشد وزارت نفت داشته‌ایم و به نظر می‌رسد تمهیدات لازم برای رشد و توسعه شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار کنگان از احداث کانون پرورش فکری کودکان در بندر نخل تقی خبر داد و گفت: این کانون فرهنگی با اعتبار 10 میلیارد ریال از طرح‌های ارزنده فرهنگی است که عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

این مسئول اذعان داشت: احداث مجتمع فرهنگی مذهبی بزرگ عسلویه با اعتبار 11 میلیارد تومان نیز از دیگر طرح‌هایی است که به زودی اجرایی می‌شود.

یزدان‌شناس متذکر شد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان در دست اجراست و در واقع با اجرای این طرح‌ها کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و امیدوار هستیم این میزان پروژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی به زودی تکمیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول