اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

مشمولان سربازی کهگیلویه و بویراحمد ماهانه 2 نوبت اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دو نوبت در ماه مشمولان این استان به خدمت سربازی خبر داد.

مشمولان سربازی کهگیلویه و بویراحمد ماهانه 2 نوبت اعزام می‌شوند

علی فاطمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به تعریف نظام وظیفه تمامی افراد ذکور که به سن 18 سال تمام رسیده باشند مشمول به خدمت مقدس سربازی هستند که لازم است با مراجعه به حوزه‌های وظیفه عمومی و خدمات الکترونیکی اقدام به ثبت‌نام یا معافیت تحصیلی کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت نظام وظیفه به منظور حفاظت و حراست از مرزهای اسلامی در تمامی نقاط کشور بوده که در صورت غیبت از خدمت سربازی از خدماتی نظیر صدور پروانه ساخت، دریافت مستمری از نهادها، عدم شرکت در آزمون‌های رانندگی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی و نیز وام و تسهیلات بانکی محروم می‌شوند.

فاطمی ادامه داد: همه افراد مشمول به خدمت تا زمانی که به طور رسمی با تأیید آموزش و پرورش مشغول به تحصیل باشند از خدمت سربازی تا زمان تحصیل معاف هستند.

وی به خدمات ارائه شده به مراجعین در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: پرسنل این حوزه در دو شیفت به صورت گردشی جلسات و نشست‌های حضوری با مراجعین در این زمینه داشته و در شهرستان‌ها خدمات‌رسانی خوبی شده است.

معاون وظیفه عمومی کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های اجرا شده را حضور کارشناسان نظام وظیفه در مدارس پسرانه و مراکز علمی دانشگاهی ذکر کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح آماده کردن افراد و اطلاع‌رسانی آن‌ها به خدمت سربازی است.

این مسئول انتظامی متذکر شد: مشمولان به خدمت سربازی جهت ثبت‌نام و پاسخ‌گویی به سؤالات خود از طریق خط تلفن شبانه‌روزی 09680، سامانه پیامکی 611091 و یا از طریق سایت سرباز اقدام کنند.

فاطمی مدت خدمت سربازی را 21 ماه عنوان کرد و اذعان داشت: تمام افراد که مشمول به خدمت سربازی هستند برای حفاظت و حراست از مرزهای ایران اسلامی به حوزه‌های وظیفه عمومی محل خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول