اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز لیگ دسته اول هندبال کشور

صبای قم بر هیئت هندبال یزد چیره شد

خبرگزاری فارس: صبای قم در نخستین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور بر تیم هیئت هندبال یزد چیره شد.

صبای قم بر هیئت هندبال یزد چیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدار تیم‌های هندبال هیئت هندبال یزد و صبای قم که در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در پایان با برتری 40 بر 27 تیم صبای قم به پایان رسید.

این دیدار در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در سالن دو هزار نفری حیدریان در تمام لحظات با برتری تیم صبای قم برگزار شد و صبایی‌ها با کنترل توپ و جریان مسابقه و مالکیت آن در اختیار خود توانستند با این اختلاف حریف را مغلوب کنند.

صبایی‌ها که در دیدارهای تدارکاتی نتایج بسیار خوبی برابر حریفان از جمله تیم لیگ برتری شهرداری قزوین به دست آورده بودند، در این دیدار نیز بهترین بازی خود را ارائه دادند تا در این هفته با کسب بهترین پیروزی در صدر جدول گروه قرار گیرد.

بازیکنان تیم هندبال هیئت هندبال یزد در حالی در نخستین میهمانی خود در لیگ جدید هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور مغلوب صبای قم شدند که به دلیل مشکلات در مسافرت از یزد به قم، ساعت 8 صبح روز مسابقه خود را به قم رسانده بودند و کمی خسته نشان می‌دادند.

در جریان این دیدار که از ابتدای بازی دو تیم با برتری صبای قم پیش می‌رفتند بعد از اینکه تیم صبا با اختلاف تقریبا 10 گل از حریف خود پیش افتاد، میهمان روی به بازی احساسی آورد و با تلاش خود چند بار تا آستانه کاهش این اختلاف گل موفقیت‌آمیز عمل کرد اما کادر فنی صبای قم که در لحظاتی از بازی از نفرات ذخیره استفاده می‌کرد کاملا به این موضوع آگاهی داشت و اجازه این کار را نداد.

صبای قم هفته آینده در دومین بازی خود در شهر کرمانشاه باید به مصاف تیم هندبال هیئت کرمانشاه برود ضمن اینکه هندبالیست‌های هیئت یزد نیز در دومین گام در خانه خود از تیم هیئت زنجان پذیرایی خواهند کرد.

در این بازی محمد خیل‌خانه، حسین یزدانی، مصطفی کاوندی، رضا سفیدگر، مرتضی مخبرنژاد، محسن ولیان، مهران بیدخام در تیم هندبال مهتاب قم بازی کردند و صبایی‌ها با کسب این پیروزی سه امتیازی شده و صدرنشینی جدول گروه نخست را نیز در اختیار گرفتند.

مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول