اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم سال 92 صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد (عج) استان سمنان گفت: کنگره سرداران و 3 هزار شهید این استان بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده در نیمه دوم سال 92 برگزار می‏شود.

برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی در نشست شورای سیاست‏گذاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا حدود 10 سال است که آغاز به کار کرده و در زمینه جمع‏آوری آثار شهدا و انتشار آن در سطح جامعه فعالیت می‏کند.

وی تصریح کرد: چند سالی به دلایلی که وجود داشت، فعالیت این ستاد با وقفه‏ای همراه شد اما در نهایت از چند وقت پیش فعالیت‏های ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان از سر گرفته شده است.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید تلاش شود تا کار نیمه‏تمام آغاز شده در این سال‏ها به خوبی به پایان برسد، گفت: در شهرستان سمنان در زمینه جمع‏آوری آثار شهدا تا حدود زیادی کار شده است.

استادحسینی اضافه کرد: در شهرستان‏های گرمسار و آرادان نیز فعالیت‏ها به پایان رسیده اما در دامغان، شاهرود، میامی و مهدیشهر با عقب‏ماندگی‏هایی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در این شهرستان‏ها، کتاب جامعی درباره شهدا که در سطح جامعه قابل ارائه باشد، وجود ندارد و از نظر کیفی و کمی اثر در سطح عالی نداریم و فیلم و کلیپی نیز در این زمینه تولید نشده است.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: بسیار مصمم هستیم تا کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان در این استان به خوبی برگزار شود و زمان در نظر گرفته شده برای آن نیز نیمه دوم سال 92 است.

استادحسینی اضافه کرد: در صورتی که نتوانیم این کنگره را در موعد مقرر برگزار کنیم، شاید درخواست داده شود تا یک سال برگزاری آن به تعویق بیفتد.

وی با بیان اینکه سالانه یک کنگره سرداران شهیدان در استان‏های مختلف کشور برگزار می‏شود، اظهار داشت: ستادهای این کنگره در شهرستان‏ها در حال فعال شدن است اما در این زمینه با کمبود نیرو، فضای فیزیکی و امکانات مواجه هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت‏های این استان بسیار زیاد است و باید تلاش کرد تا کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان در نیمه دوم سال 92 برگزار شود، گفت: باید همه دستگاه‏های اجرایی و مردم به میدان بیایند تا این کنگره به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول