اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه خبر داد

حضور بازیکن جدید خارجی در تیم شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه از حضور یک بازیکن جدید خارجی در تمرینات تیم شهرداری ارومیه تا چند روز آینده خبر داد.

حضور بازیکن جدید خارجی در تیم شهرداری ارومیه

یدالله کارگرپیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار داشت: ما فیلم بازی این بازیکن را دیده‌ایم و عملکرد او مورد قبول ما واقع شده است تجربه بالای این بازیکن به ما کمک خواهد کرد و این فرد بازیکنی است که در تیم‌ها و مسابقات معتبر در سطح بالا بازی کرده است.

وی بدون ذکر نام این بازیکن افزود: باید در تمرینات از او استفاده کنیم و ببینیم که آیا می‌توانیم از او در سیستم خود استفاده کنیم یا خیر.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه کرد: امسال تمام تیم‌های لیگ برتر والیبال در سطح خوبی هستند و تیم آلومینیوم بندرعباس نیز از تیم‌های خوب لیگ است اما آنها به اندازه ما آمادگی ندارند و ما از لحاظ فنی در سطح بالاتری از این تیم قرار داریم.

وی درباره بازی شهرداری ارومیه و آلومینیوم بندرعباس گفت: در ست اول این دیدار، داور به برد آنها کمک کرد البته عملکرد داور اول قابل قبول بود ولی خط نگهدارهای این مسابقه، در سه صحنه حساس ست اول دچار اشتباه شدند و امتیاز را از ما گرفتند ما این ست را با اختلاف دو امتیاز واگذار کردیم و اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد، می‌توانستیم برنده ست باشیم.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: ست دوم این دیدار بیانگر فاصله واقعی دو تیم بود و بازیکنان تیم ما توانستند با اختلاف 13 امتیازی، این ست را به نفع خود به پایان برسانند.

 وی درباره بازی آینده تیم شهرداری ارومیه برابر باریچ اسانس کاشان گفت: هدف ما در این بازی هم فقط کسب پیروزی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

کارگرپیشه با اظهار نگرانی از وضعیت بازیکن مصدوم شهرداری ارومیه گفت: مصدومیت سعید مصطفی‌وند لطمه جدیدی به تیم ما وارد کرد من پیش‌بینی می‌کنم حداقل تا دو هفته این بازیکن را در اختیار نداشته باشیم.

وی افزود: در هر صورت ما باید یک بازیکن دریافت‌کننده جذب کنیم و در حال حاضر دغدغه تمام مسئولان باشگاه، همین مسئله است.

کارگرپیشه از هواداران ارومیه‌ای به خاطر حمایت از تیم شهرداری ارومیه در این دیدار تشکر کرد و افزود: من از علاقمندان به والیبال در ارومیه درخواست می‌کنم برای حمایت از این تیم به سالن بیایند و همچنین در مواقعی که تیم چند امتیاز از حریف خود عقب افتاده است، تشویق‌ها و حمایت‌های خود را بیشتر کنند و به پیروزی تیم کمک کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول