اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره سایت و وبلاگ‌نویسی

وبلاگ‌‌نویسان برتر مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان وبلاگ‌نویسان مازندران در دومین جشنواره سایت و وبلاگ‌نویسی مبین در آمل معرفی شدند.

وبلاگ‌‌نویسان برتر مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در این جشنواره با اشاره به اینکه دشمنان ارزش‌های دینی ایران را هدف قرار داده‌اند، اظهار داشت: برای همین افرادی که دغدغه فرهنگی و ارزشی دارند نیاز است در عرصه مجازی وارد شوند.

علیرضا زرقانی با بیان اینکه ماموریت‌های زیادی به سازمان تبلیغات واگذار شده که جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌ها  براساس آن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این جشنواره ابتدا در سه منطقه مازندران به منطقه غرب، شرق و مرکز استان صورت گرفت و سپس به صورت استانی در آمل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها در عرصه مجاری مازندران فعال شده است، تصریح کرد: 753 سایت و وبلاگ در این جشنواره شرکت کردند که از این میان 14 سایت و وبلاگ  برتر انتخاب شدند.

زرقانی بیان داشت: داوری سایت‌ها و وبلاگ‌ها با حضور چهار داور استانی صورت گرفت و به برگزیدگان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا شد.

وی با بیان اهداف این جشنواره گفت: هدف آشنایی بیشتر هیئت‌های مذهبی اقشار تاثیرگذار و مداحان و مبلغین با فضای مجازی و گسترش فعالیت‌های مجازی در ترویج ارزش‌های دینی است.

به گزارش فارس، در دومین جشنواره سایت و وبلاگ‌نویسی مبین در  مازندران وب‌سایت هیئت جوادالائمه آمل رتبه نخست را به  دست آورد و هیئت یا فاطمه‌الزهرا بابل دوم و رهروان شهدای نیاک به مقام سوم دست یافت.

پایگاه تخصصی عفاف و حجاب قائمشهر، کبوتران زمینی، طرح با تو حرف می‌زند، نقطه رهایی، جای خالی خاکریز، بسیجیان هیئت الرسول نکا، جرعه، راه اینجاست، قاصدیار، هیئت انصارالمهدی تنکابن و قرارگاه دانش‌آموزی امیدان رهبر در جایگاه‌های چهارم تا چهاردهم قرار گرفتند.

انتهای‌ پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول