اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی لامرد صورت گرفت

رونمایی از کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا»

خبرگزاری فارس: در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، از کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» که توسط حبیب صفری از نویسندگان بومی لامرد منتشر شده بود رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا»

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد که به ریاست حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد از کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» که توسط حبیب صفری از نویسندگان بومی لامرد منتشر شده بود رونمایی شد.

در این جلسه حبیب صفری پیش از رونمایی کتاب لامرد دیروز، امروز، فردا در سخنانی اظهار داشت: یکی از هدف‌های اصلی در تهیه این کتاب عدم وجود هیچ کتب مرجع در مورد لامرد بود تا به تمام آمار و اطلاعات این شهرستان در زمان گذشته و حال اشاره کند.

وی افزود: با انتشار کتاب لامرد دیروز، امروز، فردا، مردم به ویژه جوانان شهرستان لامرد می‌توانند تمام آمار و اطلاعات مربوط به زمان‌های دیروز و امروز لامرد را مشاهده کنند.

این نویسنده لامردی با بیان اینکه بسیاری از منابع و مأخذهای به کار برده در این کتاب از طریق کتاب‌های تاریخی، سالمندان لامردی، سایت‌های مختلف و انجام تحقیقات محلی صورت‌گرفته است، گفت: در کتاب لامرد دیروز، امروز، فردا به زندگی دیروز و امروز مردم شهرستان لامرد، آداب گویش و لهجه‌ها، تاریخچه تمام انتخابات برگزار شده و نتایج و حوادث پس از آن، تعداد تردد وسایل نقیله و آمار پروازهای خارجی و داخلی و وضعیت بخش‌های آموزشی، سلامت، راه، شعرهای محلی و تاریخچه برگزاری نماز جمعه در دیروز و امروز این شهرستان اشاره شده است.

صفری ادامه داد: این کتاب در 2 هزار نسخه و در 208 صفحه منتشر شده و هم‌اکنون در سطح کتابفروشی‌های شهر لامرد موجود است.

به گزارش فارس، پس از انشار کتاب حلاوت ایثار که شامل خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود این دومین کتاب حبیب صفری است که در طول یک سال انتشار می‌یابد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول