اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت هندبال قم خبر داد

حضور بانوان قم در لیگ دسته اول هندبال کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم قم از فردا برای صعود به لیگ برتر هندبال بانوان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

حضور بانوان قم در لیگ دسته اول هندبال کشور

زهرا احمدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امشب در شهرستان لار قرعه‌کشی می‌شود و طی آن تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم حریفان خود را در فصل جدید این مسابقات می‌شناسد.

وی ادامه داد: آیین قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌‌های کشور امشب با حضور سرپرستان تیم‌ها برگزار می‌شود و جدال تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های لیگ دسته اول نیز از صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

نایب رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور یادآور شد: امسال 14 تیم در تلاش برای راهیابی به بازی‌های لیگ برتر هندبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امسال تیم‌ها برای کسب جواز صعود به لیگ برتر قوی‌تر شده‌اند، به حضور تیم‌ هندبال بانوان قم در مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: تیم قم در این پیکارها با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر هندبال بانوان قم به رقابت خواهد پرداخت.

احمدی‌نیا به ترکیب تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم اشاره کرد و افزود: این تیم با ترکیبی از هندبالیست‌های آماده و سرحال از فردا در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.

نایب رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هیئت هندبال بیشتر بر روی رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری می‌کند و در واقع هدف مهم هیئت هندبال شرکت کردن بازیکنان جوان هندبالیست در رقابت‌‌های رسمی این رشته است تا آنها نسبت به گذشته تجربیات بیشتری کسب کنند.

وی به تلاش هیئت برای حضور موفق در لیگ‌ و مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و یاد آور شد: در نیمه اول سال جاری با برگزاری رقابت‌‌های لیگ هندبال باشگاه‌‌های قم در چند رده سنی دختران تلاش کردیم تا بتوانیم حرکتی جدید را در مسیر رو به پیشرفت و توسعه رشته هندبال آغاز کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول