اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارابرکوه:

برگزاری همایش سراسری خوشنویسی مد نظر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه با توجه به جایگاه برتر خوشنویسی ابرکوه در استان یزد، خواستار برگزاری همایش سراسری خوشنویسی در این شهرستان شد.

برگزاری همایش سراسری خوشنویسی مد نظر قرار گیرد

به گزارش خبرنگار فارس در ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده در جلسه معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار داشت: در شعر و خوشنویسی رتبه نخست استان را داریم و همانطور که کنگره سراسری شعر کویر را برگزار می‌کنیم باید به فکر برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش سراسری خوشنویسی باشیم و در این راه از تجارب اساتید برجسته کشوری متعلق به شهرستان مانند استاد حیدری و علوی بهره بگیریم.

وی افزود: تغییرات خوب است و اگر چه معرفی سرپرست این اداره با تأخیر چند ماهه انجام شده است اما با توجه به اینکه ایشان شخصیتی فرهنگی است، انتظار کارهای بزرگی را در این عرصه داریم.

برزگرزاده تأکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلید ورودی شهرستان است چون مکانی است که برای فرهنگ اصالت قائل است.

وی گفت: باید کارهای سابق مانند برگزاری کنگره سراسری شعر کویر پیگیری شود و با برنامه‌ریزی به کارهای با ارزش دیگر نیز همت گماشت.

برزگرزاده افزود: با توجه به خصوصیات شهرستان ابرکوه که شهری فرهنگی به حساب می‌آید، باید زمینه بروز و ظهور خلاقیت‌ها را فراهم آورد و این امر بهره‌گیری از نظرات و تجربیات دیگران را می‌طلبد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای تمام هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری در شهرستان ابرکوه احترام قائل هستیم، ادامه داد: به هنرمندان عرصه شعر و خوشنویسی بهای بیشتری بدهید زیرا این رشته‌ها دارای افتخارات بزرگی هستند و باید مانند برخی از رشته‌های ورزشی نظیر کشتی که افتخارآفرین هستند و به آنها توجه بیشتری می‌شود، به این عرصه‌های هنری نیز نگاه ویژه شود.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: باید با بررسی نقاط ضعف و قوت جایگاه هنری شهرستان را ارتقا دهیم.

در این مراسم جواد عادل به عنوان سرپرست اداره ارشاد شهرستان ابرکوه معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول