اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی خبر داد

برگزاری مسابقات موتور کراس آسیا در مشهد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: اگر مشکل پیست مجموعه ثامن حل شود و به استانداردهای لازم دست یابد، میزبانی مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا را به مشهد می‌دهیم.

برگزاری مسابقات موتور کراس آسیا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شهریاری ظهر امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان خراسان‌رضوی در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان اظهار کرد: تمامی امکانات و پتانسیل‌های موجود در ورزش کشور دولتی است و این صحبت برخی روسای فدراسیون که ما سازمان‌های غیردولتی هستیم و بر اساس اساسنامه‌ای خاص عمل کنیم و دولت و وزارت ورزش حق دخالت و برکناری رئیس فدراسیون را ندارد، اشتباه است.

وی افزود: رؤسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و باید با مدیرکل ورزش و جوانان استان هماهنگ باشند و رئیس هیئتی که نتواند با مدیرکل استانش هماهنگ باشد نمی‌تواند کار کند.

شهریاری در ادامه به وضعیت خوب رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان خراسان‌رضوی اشاره و تصریح کرد: اگر مشکل پیست مجموعه ثامن حل شود و به استانداردهای لازم دست یابد، میزبانی مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا را به مشهد می‌دهیم.

نائب رئیس کنفدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی آسیا تصریح کرد: استان خراسان‌رضوی از جایگاه خوبی در این ورزش برخوردار است و مدیران و فعالان موتورسواری و اتومبیل‌رانی در این استان همت بالایی دارند و جزو استان‌های برتر ما در کشور هستند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول