اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار منطقه 20 صورت گرفت

تجلیل از 110 خانواده سادات ایثارگر جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در آستانه عید سعید غدیر خم از 110 خانواده سادات ایثارگر با حضور شهردار منطقه 20 تهران طی مراسمی باشکوه و عرفانی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 110 خانواده سادات ایثارگر جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و در آستانه عید سعید غدیرخم 110 خانواده سادات ایثارگر شهرری طی مراسمی باشکوه و عرفانی که با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، رئیس اداره ایثارگران شهرستان ری و مدیرکل امور ایثارگران شرق استان تهران برگزار شد، تجلیل شدند.

شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بازدیدهای مستمر هفتگی، برپایی سفرهای زیارتی و تفریحی و برگزاری همایش‌های مناسبتی از جمله اقداماتی است که به‌منظور دلجویی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، برای خانواده آنان انجام می‌شود.

عظیم بابایی به اهمیت ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در دهه ولایت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر برپایی مراسم تجلیل از سادات ایثارگر، همزمان با دهه ولایت 150 برنامه فرهنگی ـ مذهبی از جمله جشن‌های ویژه اعیاد، همایش مروارید آفرینش، همایش خانواده سادات شهید، جشن ولایت علوی، توزیع کتاب غدیرخم، برپایی تور گردشگری، بازدید از خانواده شهدای سادات و شب شعر ولایت با محوریت مساجد در سطح محله‌های 22گانه و با مشارکت مدیران محله در حال اجراست.

این مراسم که شامل برنامه‌های متنوع، شاد و عرفانی بود با حضور 350 نفر از خانواده سادات ایثارگر در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

 انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول