اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جهرم خبر داد

الحاق 4 روستا به حوزه شهری جهرم

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی جهرم گفت: روستاهای حیدرآباد، تل ریگی، اسلام‌آباد و نظام‌آباد بخش مرکزی جهرم به حوزه شهری این شهرستان ملحق می‌شوند.

الحاق 4 روستا به حوزه شهری جهرم

مجتبی حق‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و مذاکراتی که با شورای روستاهای حیدرآباد، تل ریگی، اسلام‌آباد و نظام‌آباد در مورد الحاق این روستاها به شهر صورت گرفت، این امر مورد تصویب قرار گرفته و برای اجرای مراحل نهایی به شورای اسلامی شهر جهرم و استانداری فارس ابلاغ شد.

وی افزود: به استناد بند الحاقی به ماده شش اصلاحی قانون تقسیمات کشوری و موافقت فرمانداری جهرم هر یک از این روستاها در آینده نزدیک به حوزه شهری ملحق می‌شوند.

بخشدار مرکزی جهرم اضافه شدن چند سازمان به شهرداری این شهر با افزایش جمعیت 16 هزار نفری ناشی از الحاق این روستاها به حوزه شهری را از مزیت‌های این طرح دانست و ابراز داشت: این امر می‌تواند در زیباسازی ورودی و جلوگیری از تخلفات حریم و حاشیه شهر موثر واقع شود.    

حق‌بین با بیان اینکه با الحاق این چهار روستا به شهر، شهرداری جهرم برای نخستین بار ناحیه‌بندی می‌شود، گفت: این امر می‌تواند در ارتقای رتبه شهرداری موثر واقع شده و شهروندان نیز از خدمات شهری مطلوب‌تری برخوردار شوند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول