اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

راه‌اندازی بخش ارولوژی بیمارستان لردگان در سال جاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی بخش ارولوژی بیمارستان لردگان در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی بخش ارولوژی بیمارستان لردگان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان شهر لردگان اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت بیمارستان لردگان تغییر پیدا کرده ضروری بود تا جلسه‌ای با مسئولان جدید آن ترتیب داده و از وضعیت این بیمارستان از نزدیک آشنا شد.

وی، بررسی نارسایی‌های بیمارستان لردگان را مهم‌ترین هدف بازدید خود از این بیمارستان اعلام کرد و گفت: این بیمارستان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف با کمبود امکانات و تجهیزات روبه‌رو است و ضروری است تا هرچه زودتر در این راستا اقدامات لازم انجام گیرد.

جلیل از راه‌اندازی بخش ارولوژی بیمارستان لردگان در سال جاری خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی این بخش به بیش از 100 میلیون اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان لردگان از نظر تجهیزات تخصصی با کمبود شدید روبه‌رو است و این امر می‎طلبد تا با طرح این موضوع با مراجع ذی‎ربط در راستای تجهیز این بیمارستان تلاش ویژه‌ای به کار گرفت.

جلیل در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز انتقال خون شهرستان لردگان، تصریح کرد: مسئولان ذی‎ربط تکمیل این مرکز را با سرعت پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان و ایجاد امکانات پزشکی از ضرورت‌های مهم و از مطالبات اساسی مردم است و مسئولان باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول