اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی وضعیت پیشرفت صورت گرفت

بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های مهر ماندگار قم

خبرگزاری فارس:‌ نماینده ویژه رئیس جمهور به همراه استاندار قم و معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار از روند پیشرفت پروژه مهر ماندگار استان قم بازدید کردند.

بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های مهر ماندگار قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، علی‌اکبر محرابیان در ابتدا از پروژه مونوریل قم بازدید کرد و سپس در حضور استاندار قم و مسئولان پروژه، مسائل فنی، اعتباری و سرعت پیشرفت طرح را مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای اتمام فاز اول پروژه مونوریل تا پایان سال جاری به برنامه تأمین منابع ریالی و ارزی طرح اشاره و تصریح کرد: با تزریق ماهانه 100 میلیارد ریال و پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین منابع ارزی مشکل نقدینگی پروژه حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تأمین منابع انتظار داریم تا روند اجرای پروژه با سرعت بیشتری دنبال شود گفت: روند پیشرفت دقیق و مرحله به مرحله پروژه به صورت روزانه کنترل خواهد شد.

مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر پروژه دیگری بود که توسط دستیار ویژه رئیس جمهور و استاندار قم مورد بازدید قرار گرفت.

نماینده ویژه رئیس جمهور همچنین در بازدید از پروژه تالار مرکزی شهر با بیان اینکه این پروژه مشکل اعتباری ندارد گفت: هیچ مانعی در مسیر اجرای این پروژه وجود نداشته و عملیات احداث باید با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به اعمال مصوبه دولت در خصوص پیمانکاران ضعیف در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار از پیمانکار پروژه تالار مرکزی شهر در زمینه سرعت دادن به کار و افزایش اکیپ عوامل اجرایی به حداقل 250 نفر تا ظرف یک هفته آینده تعهد گرفت.

بازدید از پروژه بیمارستان 350 تختخوابی فرقانی برنامه بعدی دستیار ویژه رئیس جمهور بود که طی آن ضمن حضور در محل و گفت‌وگو با مسئولان روند پیشرفت طرح مورد بررسی قرار گرفت.

پروژه بیمارستان 350 تختخوابی فرقانی با پیشرفت 50 درصدی در زیربنای 24 هزار متر مربع در حال احداث است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ادامه با اتفاق پیریایی استاندار قم و هیئت همراه از پروژه ساخت موزه انقلاب اسلامی در جوار بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در قم بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در گزارشی از روند اجرای پروژه گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی این پروژه در خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

محرابیان همچنین از پروژه بیمارستان نیروگاه و مجتمع فرهنگی و توان‌بخشی شاهد و ایثار قم بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید ضمن تشریح وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار استان، لزوم تأمین به موقع اعتبارات ملی مورد نیاز این طرح‌ها و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از سوی مدیران ستادی و استانی را خواستار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول