اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

40 مبلّغ اعزامی به مدارس سمنان آموزش تخصصی می‏بینند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان با تاکید بر اینکه حضور مبلّغان دینی در مدارس تاثیر فرهنگی و تربیتی خوبی در بر دارد، گفت: در این راستا 40 روحانی آموزش تخصصی می‏بینند.

40 مبلّغ اعزامی به مدارس سمنان آموزش تخصصی می‏بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا صبح امروز در جلسه هم‏اندیشی برنامه‏ریزی برگزاری دوره آموزشی کوتاه‏مدت تربیت مبلّغ نماز که در ستاد اقامه نماز سمنان برگزار شد، با اشاره به تاثیر فرهنگی و تربیتی حضور مبلّغان دینی در مدارس گفت: توجه به ضرورت حضور مبلّغان و اهمیت مسئله نماز در مدارس سبب رشد دینی، فرهنگی و تربیتی دانش‏آموزان می‏شود.

وی افزود: برای جذب دانش‏آموزان به نماز باید با بیان ارزش‏های والای دین مقدس اسلام، مقدمات حضور آنها را در صفوف نماز جماعت فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: اگر چنین فضایی در مدارس حاکم باشد، روحیه معنوی دانش‏آموزان افزایش می‏یابد و با اشتیاق در نماز جماعت مدارس شرکت خواهند کرد.

تقوی‏نیا با تاکید بر ضرورت حضور مبلّغان دینی در مدارس به تاثیر فرهنگی و تربیتی آن اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به ضرورت حضور مبلّغان و اهمیت مسئله نماز در مدارس سبب رشد دینی، فرهنگی و تربیتی دانش‏آموزان می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزاری دوره‏های آموزشی طلاب و مدرسان دروس دینی و معلمان پرورشی را مثبت ارزیابی کرد.

وی یادآور شد: برگزاری این دوره‏‏ها در ارتقای سطح علمی، ایجاد انگیزه در میان طلاب و مدرسان دروس دینی و معلمان پرورشی برای ترویج فرهنگ نماز، آشنایی فراگیران با شیوه‏های دعوت به نماز و آشنایی با شبهات و سئوالات مربوط به نماز برای پاسخگویی به دانش‏آموزان موثر خواهد بود.

تقوی‏نیا با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان سمنان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در سه ماه پایانی سال‌جاری اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مبلّغانی که در مدارس حضور دارند خواهد کرد، افزود: در این دوره آموزشی 40 نفر از طلاب علاقه‏مند حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول