اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی استان بوشهر خبر داد

توقیف 70 شناور حامل کالای قاچاق/ افزایش هزار درصدی کشف لوازم صوتی تصویری قاچاق

خبرگزاری فارس: فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به توقیف 70 فروند شناور حامل کالای قاچاق در استان گفت: امسال تاکنون میزان کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق هزار درصد افزایش داشته است.

توقیف 70 شناور حامل کالای قاچاق/ افزایش هزار درصدی کشف لوازم صوتی تصویری قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر قلندر لشکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به کشف حدود یک تن مواد مخدر از مسیر دریا در استان بوشهر اظهار داشت: ارزش کالاهای قاچاق توقیف شده در استان از ابتدای سال تاکنون حدود 4 میلیارد تومان بوده که عمده این کالاها شامل لوازم صوتی تصویری، قرص‌های نیروزا و lcd بوده ضمن اینکه کشف رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای کاهش داشت.

وی افزود: در همین ارتباط شاهد افزایش هزار درصدی کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق بودیم ضمن اینکه قاچاق کالا هم بستگی به شرایط بازار دارد که میزان آن کاهش یا افزایش یابد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: تعامل خوبی در مجموعه شورای تامین استان بوشهر وجود دارد و با حمایت‌های امام جمعه توانستیم چهار طرح پاکسازی قاچاق کالا در حوزه شمالی استان را بنام شجاعت و شهامت اجرا کنیم.

لشکری با اشاره به توقیف 70 شناور حامل کالای قاچاق در سال جاری در استان بوشهر ابراز داشت: وحدت رویه خوبی برای مقابله با کالای قاچاق در استان بوشهر شاهد هستیم که در سال‌های گذشته کمتر این وضعیت را شاهد بودیم.

این مسئول متذکر شد: در زمینه ترانزیت مواد مخدر که از مرزهای زمینی به سمت دریا سوق پیدا کرده تعاملات خوبی با استان‌های همجوار و پلیس‌های مواد مخدر داشته و داریم.

فرمانده دریابانی استان بوشهر در پایان اذعان داشت: در حال حاضر آمادگی لازم را برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از راه دریا داریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول