اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

روز چهارشنبه به حضور هواداران نیاز داریم

خبرگزاری فارس: مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ما در بازی روز چهارشنبه مقابل آلومینیوم بندرعباس به حضور هواداران نیاز داریم.

روز چهارشنبه به حضور هواداران نیاز داریم

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ما هفته گذشته بازی را به کاله مازندران واگذار کردیم، کاله تیمی است که پنج ملی‌پوش دارد و چها نفر از آنها فیکس تیم ملی هستند، آنها از لحاظ تیمی از ما قوی‌تر و کامل‌تر بودند.

وی افزود: بازیکنان ما با فشار روانی که از سوی تماشاگران آملی به ویژه بر روی معروف و نادی بود، عالی بازی کردند و با دقت در نتایج ست‌ها می‌توان دریافت که بازیکنان ما به خوبی با آنها جنگیده‌اند اما، آنها از ما کامل‌تر بودند و در برخی مواقع، ما به ویژه در دفاع و دریافت مقابلشان کم آوردیم.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه کرد: ما در این بازی مجبور شدیم از بازیکن پشت خط زن خود به عنوان دریافت کننده استفاده کنیم و نتوانیم از توانایی‌های این بازیکن خود به طور کامل بهره ببریم.

وی درباره سرویس‌های تیم کاله گفت: تیم کاله از چهار بازیکن که سرویس‌های خوب و پرشی می‌زدند سود می‌برد، در ضمن با توجه به نبودن ژاویر کاپفر در کنار تیم، ما در این بازی یار تعویضی مطمئنی هم نداشتیم و گرنه می‌توانستیم در امتیازات حساس، روند بازی را به نفع خود تغییر دهیم.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه اشتباهات فردی را عامل از دست دادن امتیاز در اواخر ست‌ها دانست و افزود: واقعیت این است که اگر ما اشتباه فردی نداشتیم، می‌توانستیم یک ست از تیم کاله بگیریم، این فرصت را داشتیم که جو سالن را به نفع خودمان تغییر دهیم و در این بازی موفق شویم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ابراز امیدواری کرد که اگر تیم شهرداری ارومیه همان بازی مقابل کاله را در سایر بازی‌های آینده به نمایش بگذارد، مشکل تیمی نخواهد داشت و موفق می‌شود.

کارگرپیشه درباره دو بازی اول تیم شهرداری ارومیه در فصل جدید لیگ برتر گفت: بازی ما مقابل کاله بسیار سخت بود و شکست را پیش‌بینی می‌کردیم اما نباید به میزان خراسان می‌باختیم و در آن بازی غافلگیر شدیم آنها خوب سرویس زدند و ما نتوانستیم دریافت کنیم و از لحاظ روانی نیز بازیکنان ما را تخریب کردند و موجب شکست ما شد.

وی درباره بازی‌های آینده شهرداری ارومیه گفت: ما در طی هفت روز باید سه بازی با تیم‌های آلومینیوم بندرعباس، باریچ اسانس کاشان و جواهری گنبد انجام دهیم، آلومینیوم هرچند کم نام و نشان است ولی تیم خوبی است که دو بازیکن خارجی از جمله ملی پوش بلغاری و دریافت کننده برزیلی را در ترکیب دارد و بازیکنان خوب ایرانی نظیر مقبلی و صفایی در این تیم حضور دارند. در نتیجه تیم ضعیفی نیست ولی مسلما هدف ما پیروزی در این دیدار است.

کارگرپیشه با تشکر از هواداران والیبال در ارومیه افزود: من از تمام همشهریان و علاقه‌مندان به والیبال درخواست دارم که کمی به ما فرصت دهند تا این دو باخت را جبران کنیم.

وی افزود: من از علاقه‌مندان به والیبال درخواست می‌کنم که روز چهارشنبه به سالن بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند. چون ما واقعا به وجودشان نیاز داریم.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول