اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مؤسسه اسراء انجام گرفت

دیدار هیئت پارلمانی آلمان با آیت‌الله جوادی‌آملی

خبرگزاری فارس: هیئت پارلمانی آلمان که روز گذشته به ایران سفر کرده است امروز با حضور در قم با آیت‌الله جوادی‌آملی استاد برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار هیئت پارلمانی آلمان با آیت‌الله جوادی‌آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت پارلمانی آلمان که در بین آنها نام کریستین مولر، معاون سابق وزارت خارجه این کشور به چشم می‌خورد، به منظور بازدید از مناطق تفریحی و گفت‌وگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایران سفر کرده‌اند و امروز وارد قم شدند.

این هیئت به دعوت دانشگاه ادیان و مذاهب به قم سفر کرده و ظهر امروز با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار و گفتگوی هیئت پارلمانی آلمانی با این استاد برجسته حوزه علمیه قم و مفسر بزرگ قرآن به طور خصوصی و بدون حضور خبرنگاران در مؤسسه اسرا برگزار شد.

این هیئت به ریاست بیژن جیرسرایی عضو ایرانی پارلمان آلمان و با حضور خانم کریستین مولر از حزب سبزهای پارلمان آلمان و معاون سابق وزیر خارجه آلمان، توماس فابیست از حزب دموکرات مسیحی، آنجلیکا گراف از اعضای قدیمی حزب سوسیال دموکرات و دبیر هیئت پارلمانی به ایران سفر کرده است.

هیئت پارلمانی آلمان بعد از بازدید از قم به تهران رفته و با آخوندزاده ، معاون بین‌الملل وزیر امور خارجه کشورمان و خاجی، معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه و همچنین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد داشت.

سفر هیئت پارلمانی آلمان به ایران تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و طی این روزها دیدار‌های دیگری نیز با برخی از مسئولان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول