اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای معرفی صحیح انقلاب و مباحث ولایت برنامه‌ریزی کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خواست تا برای معرفی صحیح انقلاب اسلامی و مباحث مرتبط با ولایت برنامه‌ریزی کند.

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای معرفی صحیح انقلاب و مباحث ولایت برنامه‌ریزی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی بعدازظهر امروز در همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز با اشاره به ضرورت گسترش اطلاع‌رسانی از اسلام ناب محمدی اظهار کرد: در چرایی اینکه واقعه غدیر با وجود فراهم آمدن تمهیدات لازم برای تبیین آن ظرف مدت کوتاهی پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) دچار تحریف شد به ایفای نقش بازیگران سیاسی و بازی‌های سیاسی بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: علت اینکه چرا واقعه عاشورا به سرنوشت غدیر دچار نشد، این بود که ائمه اطهار و بزرگان دین با تجربه غدیر، این حادثه را در هر کوچه و برزنی حفظ و بیان کردند و این در حالی بود که عاشورا در مقایسه با غدیر محدویت‌های بسیاری داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر معرفی هر چه بیشتر غدیر تأکید کرد و  افزود: در دوره معاصر با وجود این همه امکان اطلاع‌رسانی هنوز چهره صحیح و جامعی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی نشده است و سازمان‌های مرتبط در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با اشاره به علاقه مردم سایر کشورها برای سفر به ایران گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید تلاش کند تا ایران اسلامی سر پل ورود مردم کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی که علاقمندی خاصی به ایران دارند، شود و اراده جدی به این مهم از خود نشان دهد و از این طریق پیام غدیر را که حکومت صالحان بر کشور و جهان است، صادر کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نمونه بارزی از حرکت‌های اسلامی ماندگار یاد کرد و افزود: یکی از دلایل ماندگاری این انقلاب بسیجی بودن قالب آن است که به برکت حضرت امام (ره) نهادینه شد و آثار و امواج آن در سایر کشورها نظیر جنگ 33 روزه و مقاومت 22 روز غزه نمود و بروز یافته است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول