اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب:

در انجام کارهای غیرقانونی به من تذکر دهید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: هر وقت دیدید بنده برخلاف قانون و ضوابط دستوری داده و یا اقدامی کرده‌ام، حتماً آن را به من گوشزد کرده و در انجام کارهای غیرقانونی به من تذکر دهید و کمک نکنید.

در انجام کارهای غیرقانونی به من تذکر دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد امیری شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه معاونان جدید واحد بناب با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید مستقل باشند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید به جامعه جهت دهند و تأثیرگذار باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در انتخاب معاونان واحد هیچ‌گونه فشار و حتی پیشنهادی نیز نداشتیم، اذعان کرد: معاونان جدید براساس لیاقت و توانایی‌های آنها انتخاب شده‌اند.

امیری در بخشی از سخنان خود خطاب به معاونان خود گفت: هر وقت دیدید بنده برخلاف قانون و ضوابط دستوری داده و یا اقدامی کرده‌ام، حتماً آن را به من گوشزد کرده و در انجام کارهای غیرقانونی به من تذکر دهید و کمک نکنید.

حجت‌الاسلام سید باقر سیدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه مسئولیت از دیدگاه اسلام گفت: مسئولان باید به مسئولیت به عنوان یک امانت نگاه کنند و در حد توان به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: اگر افراد به مسئولیت خود به عنوان یک امانت نگاه نکنند، قطعاً هم خودش و هم مسئولیت را غرق خواهد کرد.

عضو هیئت علمی واحد بناب افزود: باید از صفا و صمیمیتی که در این واحد وجود دارد محافظت کنیم.

سیدی با اشاره به اینکه واحد بناب زبانزد است، گفت: این افتخار در سایه تلاش مسئولان، اساتید و کارکنان این واحد به ثمر نشسته است.

وی یکی از امتیازات واحد بناب را نیروپروری دانست و تصریح کرد: همه ما عضو این خانواده هستیم و نباید اجازه دهیم برخی حرف‌های ناپخته در خصوص این واحد بر سر زبان‌ها بیافتد.

سیدی در عین حال اذعان کرد: اگر نیت‌ها خالص باشد، قطعاً خداوند نیز در انجام کارها به ما کمک خواهد کرد.

وی تأکید کرد: همدلی و صمیمیتی که در بین اساتید و کارکنان مرکز وجود دارد، نگذاریم با برخی حرف‌های بی‌اساس به آن خدشه وارد شود.

در ادامه این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونان قبلی؛ معاونان آموزشی، اداری و مالی، پژوهشی و دانشجویی واحد تودیع و حسن اسدالله‌فام، جعفر بیگ‌زاده و علی کرامتی به ترتیب به عنوان معاونان جدید آموزشی، پژوهشی و اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب معرفی شدند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول