اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت مهندسی آبفای کشور خبر داد

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه موقت آب گلپایگان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تصفیه‌خانه موقت آب گلپایگان تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه موقت آب گلپایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای گلپایگان، حمید تشیعی در دیدار از طرح آب‌رسانی به گلپایگان اظهار کرد: طرح آب‌رسانی به گلپایگان از جمله پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود که با وجود محدودیت منابع مالی با تزریق اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به پیشرفت فیزیکی 50 تا 60 درصدی رسیده که بسیار قابل توجه است.

وی به افتتاح فاز اضطراری تصفیه‌خانه آب گلپایگان اشاره و بیان کرد: در زمان کلنگ‌زنی احداث تصفیه‌خانه آب گلپایگان بر اجرای هر چه سریع‌تر فاز اضطراری این تصفیه‌خانه تأکید شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در آذرماه سال جاری فاز اضطراری تصفیه‌خانه آب گلپایگان به بهره‌برداری برسد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: با افتتاح فاز اضطراری این تصفیه‌خانه یک سوم آب شرب گلپایگان از سرشاخه‌های دز تأمین می‌شود که این امر تأثیر بسزایی بر افزایش کیفی آب شرب این منطقه دارد.

وی برخورداری از آب شرب با کیفیت را یکی از دغدغه‌های مردم گلپایگان دانست و تصریح کرد: سال‌ها است که مردم گلپایگان خواستار آب شرب با کیفیت بوده‌اند که با اجرای این طرح آب شرب با کیفیت عالی در اختیار مردم گلپایگان قرار می‌گیرد هر چند که هم اکنون آب شرب منطقه گلپایگان از نظر کیفی مطابق با استانداردهای تعریف شده است.

تشیعی پیرامون افتتاح تصفیه‌خانه آب گلپایگان گفت: خرداد ماه سال آینده تصفیه‌خانه آب گلپایگان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤال که قیمت مصالح و تجهیزات نسبت به اردیبهشت ماه که کلنگ‌زنی این پروژه صورت گرفته چند برابر افزایش یافته است و بنابراین برای این افزایش قیمت‌ها شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور چه تدابیری در نظر گرفته است، بیان کرد: تمام تلاش مسئولان بر این است که اجرای پروژه‌های بخش آب و فاضلاب به هیچ عنوان تعطیل نشوند و به فعالیت ادامه دهند و اما شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این زمینه تابع تصمیم معاونت راهبردی ریاست جمهوری است و هر دستورالعملی که نظام فنی و اجرایی کشور صادر کند به مرحله اجرا در می‌آید.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه‌های بخش آب و فاضلاب را در استان اصفهان قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: در بازدیدی که از طرح آب‌رسانی گلپایگان، آب‌رسانی به خوانسار، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خوانسار، تصفیه‌خانه فاضلاب‌داران و تصفیه‌خانه فاضلاب نجف‌آباد صورت گرفت، این نتیجه حاصل شد در حالی که آبفای استان اصفهان با محدودیت منابع مالی مواجه بوده و هر کدام از این پروژه‌ها در آستانه به بهره‌برداری رسیدن هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول