اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گالوپ: بیش از 50 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد شغلی اوباما رضایت ندارند

خبرگزاری فارس: جدیدترین بررسی‌ها از افت شدید محبوبیت عملکردی رئیس جمهوری فعلی آمریکا میان مردم این کشور در عرض سه روز خبر می‌دهند.

گالوپ: بیش از 50 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد شغلی اوباما رضایت ندارند

به گزارش فارس،‌ تازه ترین نظرسنجی های صورت گرفته توسط مؤسسه «گالوپ» نشان می دهد میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور در مدت 3 روز حدود 7 درصد کاهش داشته است.

این میزان افت محبوبیت، یکی از پرشتاب ترین کاهش‌های ثبت شده از میزان محبوبیت شغلی اوباما میان آمریکایی ها در بیش از یک سال اخیر است.

گالوپ گزارش داده است که در یک دوره زمانی سه روزه که در تاریخ 23 اکتبر سال جاری به پایان رسیده است، 53 درصد از مردم آمریکا عملکرد شغلی اوباما را تائید کرده ند و 42 درصد نیز اعلام نارضایتی کرده‌اند.

نظرسنجی های صورت گرفته در تاریخ 24 اکتبر نشان داد که میزان رضایت آمریکایی ها از عملکرد شغلی اوباما به 51 درصد رسید و 44 درصد در این رابطه اعلام نارضایتی کردند.

گالوپ رضایت مردم آمریکا از عملکرد اوباما را در روزهای 25 و 26 اکتبر به ترتیب 48 و 46 درصد گزارش داد و میزان نارضایتی ها را نیز به ترتیب 47 و 49 درصد.

در ادامه این خبر آمده است که رضایت مردم آمریکا از عملکرد اوباما در ماه مه سال 2011 میلادی در طول چهار روز 7 درصد کاهش پیدا کرد و از 53 درصد در 24 ماه مه به 46 درصد در 28 مه رسید.

افت پرسرعت رضایت آمریکایی ها از عملکرد شغلی اوباما در حالی گزارش می شود که کمتر از 10 روز به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تاریخ 6 نوامبر فرصت باقی مانده است.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول