اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمایت وزیرخارجه سابق آمریکا از نامزدی اوباما/با سیاست‌های رامنی مشکل دارم

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه سابق آمریکا با اشاره به اینکه با سیاست‌های نومحافظه کارانه نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2012 مشکل دارد، حمایت خود را از نامزدی اوباما در انتخابات اعلام کرد.

حمایت وزیرخارجه سابق آمریکا از نامزدی اوباما/با سیاست‌های رامنی مشکل دارم

به گزارش فارس، «کالین پاول» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «سی بی اس»، از نامزدی «باراک اوباما» از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2012 در این کشور اعلام حمایت کرد و گفت که اوباما در پشتیبانی از کشور بسیار استوار و محکم عمل کرده است.

پاول همچنین اعلام کرد که اوباما جنگ عراق را خاتمه داد و نظامیان آمریکایی را به کشور بازگرداند و با وجود تنش های جهانی، از درگیر شدن در جنگ های جدید اجتناب کرد.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا که به عنوان چهره ای جمهوریخواه در زمان ریاست جمهوری «جورج دبلیو بوش» به عنوان دیپلماتی ارشد فعالیت داشته است، گفت: من فکر می کنم که اقداماتی که اوباما با توجه به حمایت از ما در برابر تروریسم عملی کرده، بسیار بسیار استوار بوده است و بنابراین، من فکر می کنم که ما باید به مسیری که در آن هستیم، ادامه دهیم.

پاول که در سال 2008 میلادی نیز از نامزدی اوباما در برابر «جان مک کین» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده بود، در ادامه مصاحبه اش با «سی بی اس» گفت که بر اساس سابقه کاری اوباما و با توجه به پیشنهادات انتخاباتی رامنی، می خواهد در سال 2012 نیز در کنار اوباما بماند.

پاول اعلام کرد: من کاملا مطمئن نیستم که فرماندار رامنی در عرصه سیاست خارجی چه کاری خواهد کرد.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا سیاست های رامنی در عرصه سیاست خارجی را یک «هدف متحرک» توصیف کرد و گفت که دیدگاه های بسیار بسیار نومحافظه کارانه ای از سوی رامنی مطرح شده اند که من با آنها مشکل دارم.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول