اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

همزمان 3 نمایشگاه در همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: از امروز، همزمان سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتتاح شد.

همزمان 3 نمایشگاه در همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، هفتمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و هنرهای دستی، دهمین نمایشگاه مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و لوازم آرایشی، هفتمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان گفت: در این نمایشگاه بیش از 136 واحد در فضایی بالغ بر 8 هزار متر مربع و در سه سالن الوند، هگمتانه، ابن سینا نمایشگاه بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود و ضمن ایجاد فضایی رقابتی در میان تولیدکنندگان، امکان مقایسه همزمان را در اختیار عموم و متخصصان قرار می‌دهد.

محمدرضا بیاناتی ادامه داد: هفتمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و هنرهای دستی در سالن ابن سینا در مساحتی بالغ بر 800 متر مربع و حضور بیش از (34 واحد مرتبط با هدایا و کادو)، (29 واحد مرتبط با صنایع دستی) از استان‌های همدان، اصفهان، تهران، زنجان، تبریز، بندر انزلی، کرج، بندرعباس و شهرکرد و همچنین دهمین نمایشگاه مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و لوازم آرایشی سالن الوند در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع و حضور بیش از (29 واحد مرتبط با پاک‌کننده‌ها و شوینده‌ها)، (چهار واحد مرتبط با آرایشی و بهداشتی) از استان‌های همدان، کرمانشاه، تهران و قشم و همچنین هفتمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته در سالن هگمتانه و در مساحتی بالغ بر 680 متر مربع و حضور بیش از (17 واحد مرتبط با نان، بیسکوئیت، کیک، ماکارونی، کلوچه و کماج)، (19 واحد مرتبط با شیرینی و سوغات شهرهای ایران) و (چهار واحد مرتبط با نوشیدنی‌ها و عرقیات) از استان‌های همدان، ارومیه، گیلان، بابل، کاشان، یزد، لاهیجان، قم، کرمانشاه، تویسرکان، مشهد، اصفهان، تهران، تبریز، بندر انزلی و کرمان حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری نمایشگاه‌ها بر مبنای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: بیش از 95 درصد غرفه‌های واگذار شده در این نمایشگاه در اختیار واحدهای داخلی قرار گرفته است. 

بیاناتی تصریح کرد: حضور پنج واحد از نمایندگان تولیدات خارجی از سه کشور اندونزی، تایلند و چین مهر تأییدی بر بین‌المللی بودن نمایشگاه بین‌المللی همدان خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان اظهار داشت: با توجه به تبلیغات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود جامعه آماری گسترده‌ای از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

هفتمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و هنرهای دستی، دهمین نمایشگاه مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و لوازم آرایشی، هفتمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته‌ از هفتم تا 13 آبان ماه سال جاری همه روزه از ساعت 15:30 تا 20:30 و جمعه به صورت یک سره از ساعت 10 تا 20:30 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان ارجمند خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول