اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

احداث 1556 واحد مسکونی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از احداث 1556 واحد مسکونی در پارس جنوبی خبر داد.

احداث 1556 واحد مسکونی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران موسی سوی اظهار داشت: توسعه دانش فنی ساخت سازه‌های دریایی، طراحی و ساخت پایه سکو و سازه‌های فوقانی و انتقال دانش فنی در زمینه طراحی و نصب خطوط لوله زیر دریایی از مهم‌ترین دستاوردهای فناوری در بخش دریا در پارس جنوبی بوده است.

وی افزود: انتقال دانش فنی در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ به صورت مهندسی، تدارک، ساخت (EPC) در کشور و ارتقای سطح اجرایی پیمانکاران در اندازه شرکت‌های پیمانکاران عمومی ( GC ) بین‌المللی از دیگر دستاوردهای بزرگ ناشی از توسعه پارس جنوبی است.

سوری خاطر نشان کرد کرد: تاکنون یک‌هزار و 556 واحد مسکونی در پارس جنوبی احداث شده است که از این میزان 372 واحد مسکونی در فاز یک، یک‌هزار و 28 واحد مسکونی در فاز دو و 156 واحد مسکونی در فاز سه پارس جنوبی قرار دارد و حدود 120 واحد مسکونی نیز خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بیان داشت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری از طریق منابع داخلی، صندوق ذخیره ارزی، جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی به صورت بیع متقابل یا فاینانس از دیگر دستاوردهای توسعه اقتصادی پارس جنوبی است.

وی گفت: احداث فرودگاه بین‌المللی، زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی، احداث شهرک‌های مسکونی، مراکز فرهنگی، احداث مساجد و مدارس از برکات توسعه پرشتاب پارس جنوبی است.

سوری بیان کرد: توسعه ملی که از ره‌آوردهای توسعه طرح‌های پارس جنوبی است، خودباوری را در سطح ملی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول