اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان:

راه‌اندازی رشته‌های فنی یکی از نیازهای اصلی کنگان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان گفت: با توجه به وجود صنایع عظیم نفت و گاز، راه‌اندازی رشته‌های فنی یکی از نیازهای اصلی این شهرستان است که انتظار داریم با تلاش دسته‌جمعی مسئولان محقق شود.

راه‌اندازی رشته‌های فنی یکی از نیازهای اصلی کنگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان علی عابدی عصر امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: افزایش کیفیت تحصیل دانشجویان در دانشگاه پیام نور کنگان مهم‌ترین اولویت مسئولان این دانشگاه است و در سال جاری برای تحقق این مهم تلاش فراوانی انجام داده‌ایم.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوانی که در جنوب استان به سبب وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد، ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با این صنایع در این واحد دانشگاهی ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام نور کنگان با بیان تاریخچه‌ای از این دانشگاه خاطر نشان کرد: این دانشگاه از سال 1382 تاسیس شده و در حال حاضر دارای 1500 نفر دانشجو است و تاکنون بیش از 800 نفر فارغ‌التحصیل داشته است.

عابدی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری 210 نفر دانشجوی جدید پذیرش و ثبت‌نام شده‌اند و امیدوار هستیم شاهد بهبود وضعیت تحصیلی این عزیزان باشیم.

وی از راهیابی 74 دانشجوی پیام نور کنگان به مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و اذعان داشت: تاکنون 74 نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه توانسته‌اند به مقطع کارشناسی ارشد راه یابند.

عابدی در ادامه به طرح‌های عمرانی در حال ساخت دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: سالن ورزشی این دانشگاه به مساحت 1880 متر مربع، سلف سرویس 1800 متر مربع، استادسرا در 2 طبقه و همچنین مجتمع فرهنگی و هنری این دانشگاه در 2 طبقه و در مساحت 4000 متر مربع در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار سالن ورزشی آن در بهمن ماه سال جاری قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی رشته‌های فنی و مهندسی در کنگان بیان کرد: با توجه به وجود صنایع عظیم نفت و گاز، راه‌اندازی رشته‌های فنی یکی از نیازهای اصلی این شهرستان است که انتظار داریم با تلاش دسته‌جمعی مسئولان محقق شود.

عابدی گفت: فرماندار پرتلاش و دلسوز شهرستان همواره پیگیر مسایل دانشجویان بوده و امیدوار هستیم شاهد پیشرفت بیشتر دانشگاه در سال جاری باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول