اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر:

58 کیلوگرم تریاک در ملایر کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از کشف 58 کیلو و 200 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

58 کیلوگرم تریاک در ملایر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در شهر ملایر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از انجام مأموریت‌های مختلف اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از تهیه و توزیع‌کنندگان شدند، گفت: در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده، مأموران با حکم مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وارد خانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: دو کیسه شامل 17 بسته آب‌بندی شده تریاک در وزن‌های مختلف و جمعاً به وزن 58 کیلو و 200 گرم کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات پلیسی یک‌ دستگاه چرخ آبمیوه‌گیری آغشته به تریاک که برای مخلوط کردن تریاک مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

سعیدی در ادامه از کشف 491 گرم هروئین در ملایر خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل و هماهنگی‌های به عمل آمده در یک عملیات غافلگیرانه این باند شناسایی و با هوشیاری پلیس، مقداری هروئین که در سه بسته جاسازی شده بود، از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول