اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رونمایی از 4 اثر مرتبط با دفاع مقدس در تبریز

خبرگزاری فارس: از 4 اثر هنری مرتبط با دفاع مقدس در حضور شهروندان تبریزی در مراسمی رونمایی شد.

رونمایی از 4 اثر مرتبط با دفاع مقدس در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، این آیین در استمرار برنامه‌های مرتبط با یادواره بزرگ شهدای تبریز برگزار شد و در آن تعدادی از آثاری که به مناسبت یادواره شهدا از سوی این سازمان تولید شده بودند، رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این آیین که در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد، با بیان اینکه یادواره شهدای تبریز یک کار فرهنگی و اجتماعی گسترده و منسجم است، خاطرنشان کرد: کار دبیرخانه‌ای این یادواره با تولید و ارائه چند اثر آغاز شده و قرار است آثار بیشتری نیز تولید شود.

سیدرضا علوی افزود: این ویژه برنامه در استمرار یادواره شهدای تبریز است و این آیین صرفاً به معرفی تنها چند اثر از این آثار می‌پردازد.

علوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی و هنری داشت، خاطرنشان کرد: برای بسط و ترویج شعارها و آرمان‌های انقلاب باید فعالیتی گسترده و منسجم صورت گیرد تا نتیجه لازم عاید شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کار بر روی صبغه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: هنری‌هایی چون سینما، موسیقی و نیز آثار مکتوب نقشی بی‌بدیل در دستیابی به این هدف دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس را گامی در راستای زنده نگاه داشتن روحیه جهاد، ایثار و شهادت دانست و گفت: این آثار بخشی ار روحیه زنده مقاومت و ایثار را در حال حاضر روایت می‌کنند.

این آیین با رونمایی از شش جلد کتاب مرتبط با شهدا، یک فیلم کوتاه در خصوص مفهوم شهادت، یک فیلم کوتاه در خصوص زندگی شهید علی تجلایی و چهار قطعه موسیقیایی مرتبط با فرهنگ شهادت و روحیه ایثار و پایداری دنبال شد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول