اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش «لیوا» از جزیره قشم:

ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند مجاهدت است

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «لیوا» از جزیره قشم، شرکت‌کننده در دهمین جشنواره تئاتر بسیج هرمزگان گفت: ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند مجاهدت است.

ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند مجاهدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کمیل جعفری عصر امروز پس از اجرای نمایش خود در جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایش به روایت زندگی جوانی می‌پردازد که بدون اطلاع دادن به دیگران به جبهه می‌رود و در زمان غیبتش قتلی صورت می‌گیرد که همه فکر می‌کنند کار او بوده و گریخته است و جوان نیز در جبهه اسیر می‌شود و پس از بازگشت دچار مصائب و مشکلاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تولید نمایش «لیوا» که یک ماه به طول انجامید بازیگران: بشیر فینی، کیمیل جعفری، اکبر رئیسی، محمدرضا صیادی، مجتبی احمدی‌پور و ... همکاری داشتند.

کارگردان نمایش «لیوا» درخصوص کیفیت برگزاری جشنواره امسال اظهار داشت: چهار دوره متوالی در جشنواره تئاتر بسیج حضور دارم و کیفیت برگزاری جشنواره امسال بهتر از دوره‌های قبل است و دلیل آن هم برگزاری جشنواره توسط بسیج هنرمندان است.

جعفری در ادامه به بیان چگونگی گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه پرداخت و افزود: هنر و به ویژه هنر نمایش بهترین وسیله برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راه بسیاری در پیش است و تحقق این آرمان نیازمند همدلی، مشارکت هنرمندان و مجاهدت در این راه است.

یادآور می‌شود دهمین جشنواره تئاتر بسیج هرمزگان از سوم آبان فعالیت خود را در فرهنگسرای طوبی با حضور شش گروه نمایشی آغاز کرده است و مراسم اختتامیه آن پنجم آبان با معرفی گروه‌های برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول