اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

احزاب و اتحادیه‌های سودانی:

اسرائیل در ضربه زدن بر قدرت راهبردی اسلام شکست خورده است

خبرگزاری فارس: احزاب و اتحادیه‌های سودان با صدور بیانیه ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورشان تاکید کردند: اسرائیل در ضربه زدن بر قدرت راهبردی اسلام شکست خورده است.

اسرائیل در ضربه زدن بر قدرت راهبردی اسلام شکست خورده است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، حزب فدرالی الامه سودان با صدور بیانیه ای تجاوز سه شنبه شب گذشته رژیم صهیونیستی به کارخانه اسلحه سازی خارطوم را محکوم کرد.

این حزب در بیانیه خود تاکید کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی توطئه ای شکست خورده برای تضعیف قدرت دفاعی امنیتی و  اقتصادی سودان بوده است و دشمنان سودان به دنبال ضربه زدن بر عزت و شرافت سودانی ها هستند.

در این بیانیه آمده است: حزب الامه این اقدام تروریستی غیراخلاقی را محکوم می‌کند و از همه مردم سودان می‌خواهد برای دفاع از میهن و حاکمیت آن در آماده‌باش کامل باشند.

حزب الامه سودان از کشورهای دوست و برادر سودان و همچنین نهادهای منطقه ای و بین المللی خواست متجاوزان را بر اساس قانون محاکمه کنند.

جماعت انصار السنه المحمدیه سودان نیز با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورش آن را بخشی از طرح تضعیف امت اسلامی دانست.

اتحادیه وکلای سودانی نیز در بیانیه ای تاکید کرد: تجاوز اسرائیل در چارچوب سیاست صهیونیستی آشکار این رژیم برای نابود کردن، مانع‌تراشیدن و مقابله با هر گونه توسعه قدرت راهبری عربی اسلامی است  همان گونه که  با موضع روشن این رژیم در ناآرام و بی ثبات کردن سودان هماهنگ است.

این اتحادیه از نهادهای جامعه بین المللی به ویژه کشورهای عربی، اتحادیه آفریقا و شورای امنیت خواست  به مسئولیت و تعهد خود  در قبال  این تجاوز رژیم صهیونیستی که مغایر  با منشورها و پیمان‌های بین المللی است عمل کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول