اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثاقیان:

آلومینیوم فرصتی استثنایی را از دست داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: تیمش در مقابل صبا فرصت داشت با کسب سه امتیاز به وضعیت آرمانی‌ برسد.

آلومینیوم فرصتی استثنایی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان جمعه شب در نشست مطبوعاتی پس از بازی آلومینیوم هرمزگان با صبا قم که یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بارها به خط دفاعی در مورد سرعتی بودن بازیکن شماره 16 تیم صبا که مرفاوی در نیمه دوم به زمین آورد تذکر دادم و حتی بهترین دفاعم را مخصوص وی گذاشتم اما این بازیکن توانست از فرصت استفاده کند و گل تیم صبا را به ثمر برساند.

میثاقیان با بیان اینکه تیمش مستحق باخت نبود، ادامه داد: می‌توانستیم این بازی را ببریم و با کسب سه امتیاز تا میانه جدول بالا بیاییم اما بدشانسی آوردیم و تیم موفق نشد.

وی با بیان اینکه تیم صبا نیز برای این پیروزی بسیار جنگید و عملکرد خوبی را از خود نشان داد، اظهار داشت: این تیم، تیم با شخصیتی است به نحوی که در سال گذشته در رده چهارم جدول قرار داشت و در این فصل نیز از بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای بهره می‌گیرد و در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد.

میثاقیان ادامه داد: نباید فراموش کرد که آلومینیوم در این بازی فرصت داشت تا با کسب هر سه امتیاز به شرایط آرمانی برسد و خودش را در لیگ نشان دهد و تا میانه‌های جدول بالا بیاید.

وی اظهار امیدواری کرد، تیمش بتواند در بازی‌های آینده، جبران کند.

انتهای پیام/زا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول