اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان:

دیدار سختی مقابل شاگردان یاوری داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بازی برابر شاگردان یاوری سخت و نفس‌گیر است اما برای بردن این بازی باید تلاش کنیم.

دیدار سختی مقابل شاگردان یاوری داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار با مقاومت سپاسی شیراز اظهار داشت: در دیدار برابر پرسپولیس با یک بدشانسی و رویه اشتباه بازیکنان خودمان سه امتیاز را به قرمزپوشان دادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم برابر پرسپولیس از تمام توانشان استفاده نکردند، اظهار داشت: باید بازی برابر پرسپولیس را به فراموشی بسپاریم و برای موفقیت در دیدار فردا برابر مقاومت سپاسی از انگیزه مضاعفی برخوردار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص تیم مقاومت سپاسی شیراز تصریح کرد: این تیم از بازیکنان جوان اما باتجربه و پرتوان تشکیل شده است که تاکنون نتایج مناسبی گرفته و در جدول رده‌بندی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

میثاقیان با بیان اینکه به بازیکنانم اطمینان دارم، اضافه کرد: بازیکنان آلومینیوم با توجه به بضاعت مالی این باشگاه جوان و کم‌تجربه هستند و برای نتیجه‌گیری با چنین بازیکنانی نیاز به زمان است، اطمینان دارم با همین بازیکنان تیم آلومینیوم در لیگ برتر می‌ماند.

وی از تقویت تیم آلومینیوم در نیم فصل لیگ برتر خبر داد و اضافه کرد: در تعطیلات نیم فصل چند بازیکن کارآمد را به تیم اضافه خواهیم کرد تا بتوانیم در امر نتیجه‌گیری نیز بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه تیمش در خط حمله جوان است اما آینده درخشانی دارد، خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران می‌خواهیم تا با حضور در ورزشگاه خلیج فارس به عنوان یار دوازدهم تیم آلومینیوم را تنها نگذارند و با کسب سه امتیاز هدیه مناسبی به آنها بدهیم.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول