اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبا:

شکست تیم نفت و گاز حیاتی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم موفقیت در دیدار هفته دوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را برای تیمش بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

شکست تیم نفت و گاز حیاتی بود

حامد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص دیدار تیمش با نفت و گاز گچساران در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ خانگی با نفت و گاز نسبت به دیداری که در اهواز پشت سر گذاشتیم، ویژگی‌های خاص خود را داشت و ما برای موفقیت در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر نفت و گاز گچساران در هفته دوم این رقابت‌ها تصریح کرد: نفت و گاز گچساران تیم بسیار خوبی بود ولی تیم ما در خانه خودش بازی می‌کرد و از شانس زیادی برای پیروزی برخوردار بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم افزود: از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و بازیکنان این تیم شناخت زیادی نداشتیم، ولی فیلم بازی‌ قبل را با دقت آنالیز کرده‌ بودیم تا به رفع نقاط ضعف دیدار با استقلال اهواز بپردازیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: پیروزی در هفته دوم برای ما بسیار حائز اهمیت بود و بازیکنان کلیدی تیم که روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ بودیم در این دیدار مؤثر و مفید بازی کردند.

وی با بیان اینکه کسب سه امتیاز در اولویت اصلی این دیدار خانگی برای صبای قم بود، تصریح کرد: به بازیکنان تیم صبای قم افتخار می‌کنم که در این دیدار به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند و تا آخرین لحظه نیز دست از تلاش برای پیروزی برنداشتند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای ما موفقیت در صعود به مسابقات مرحله بعدی لیگ برتر مهم و حائز اهمیت است اما فعلاً که در میانه جدول گروه دوم هستیم باید به صعود به رده‌های بالاتر فکر کنیم، بنابراین با تمام توان مقابل سایر حریفان می‌ایستیم و به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول