اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

زمین‌های ورزشی ابرکوه سند‌دار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه از تشکیل کارگروه عمرانی و ساماندهی زمین‌ها و اماکن ورزشی در این شهرستان برای پیگیری طرح‌های عمرانی و اخذ سند اماکن ورزشی خبر داد.

زمین‌های ورزشی ابرکوه سند‌دار می‌شود

ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراوان در زمینه عمرانی و ساماندهی اماکن ورزشی، با تشکیل کارگروه عمرانی و ساماندهی زمین‌ها و اماکن ورزشی درصدد حل مشکلات این حیطه‌ها برآمده‌ایم.

وی افزود: در این کارگروه که مشاور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، نماینده اداره ورزش و جوانان ابرکوه و ثبت اسناد حضور دارند، زمین‌های در اختیار اداره ورزش و جوانان کارشناسی، موقعیت‌یابی و کارهای اولیه برای سنددار شدن حدود 40 مکان ورزشی پیگیری می‌شود.

قاسمی گفت: قبل از این، تنها سه مورد از این اماکن دارای سند بود و بعد از تشکیل کارگروه دو سند دیگر صادر شده و 20 مورد دیگر نیز در دست اقدام برای اخذ سند است.

وی ادامه داد: این کارگروه همچنین در زمینه سازندگی، کف‌پوش کردن و ترمیم سالن‌های ورزشی اقداماتی را به انجام رسانده است که از جمله آنها می‌توان به گازکشی چهار سالن ورزشی و زورخانه پوریای ولی اشاره کرد.

قاسمی یادآور شد: آبرسانی و برق‌رسانی به سالن شهید کارگر که دارای برق موقت بود، پیگیری ساخت سالن هزار و 200 نفره ابرکوه نیز پیشرفت خوبی داشته و سوله آن نصب شده و دیوار‌چینی آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: اتمام چمن بخش بهمن و سالن شهدای این بخش، آغاز عملیات سالن ورزشی اسفند‌آباد پس از سال‌ها انتظار که سوله آن نیز نصب شده از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط این کارگروه است.

این مسئول افزود: ساخت پنج زمین ورزشی روستایی با هزینه 100 میلیون تومان در پنج روستای هارونی، حسین‌آباد، هک و شهرآباد، هروک و فراغه که شامل سرویس بهداشتی، رختکن، زمین فوتسال و والیبال بوده، همچنین ساخت رختکن و سرویس بهداشتی زمین ورزش روستای شهرسب نیز از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده است.

قاسمی گفت: ساخت زمین فوتسال و والیبال در روستای رئیس آباد، تکمیل پیست موتورسواری و گرفتن مجوز استفاده از هیئت موتورسواری استان و ساخت دپار سوارکاری نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که در بخش عمرانی به انجام رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: در آینده نزدیک و در صورت تأمین زمین، سالن ورزشی دهستان تیرجرد و سالن ورزشی روستاهای غرب ابرکوه کلنگ‌زنی خواهد شد؛ ضمن اینکه با همکاری‌های انجام شده و برای رفع پاره‌ای از مشکلات ناشی از کمبود فضای ورزشی، یکی از سالن‌های فرمانداری با همکاری بخشداری مرکزی ابرکوه در اختیار ورزش روستاها قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول