اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در آیینی

12 صادر کننده نمونه خوزستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی که امروز با حضور دست اندرکاران و متولیان بخش صادرات و نیز فعالان اقتصادی خوزستان برگزار شد از 12 صادر کننده نمونه این استان تجلیل به عمل آمد.

12 صادر کننده نمونه خوزستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به دنبال نامگذاری 29 مهر به نام روز ملی صادرات و با هدف بزرگداشت این روز و معرفی صادر کنندگان نمونه، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد، صادرکنندگان نمونه در بخش‌های خرما، میوه و تره بار، شیلات و آبزیان، بازرگانی عمومی، مصالح ساختمانی، لبنیات و پتروشیمی معرفی شده و از آنها قدردانی شد.

در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خوزستان، در بخش خرما شرکت‌ بازرگانی وحید میرهاشمی از شادگان و شرکت بازرگانی میوه خشک پارس با مدیریت امیر رضا ایدی از خرمشهر به عنوان برترین‌های این گروه معرفی شدند.

همچنین در بخش میوه و تره بار، شرکت تعاونی مرزنشینان مرکزی خرمشهر با مدیریت نسترن بناییان و شرکت تعاونی مرزنشینان مرکزی ماهشهر با مدیریت نعمت الله عساکره مورد تجلیل قرار گرفتند.

از بخش ماهی و آبزیان شرکت‌های بازرگانی غانم سالمی و منصور خنفری از اهواز، در بازرگانی عمومی شرکت بازرگانی مسعود بدرزاده از اهواز، در مصالح ساختمانی شرکت بازرگانی عدنان موسی‌پور از اهواز به عنوان صادر کننده برتر شناخته شده و قدردانی شدند.

همچنین مرتضی مرادی سرابی از شرکت بازرگانی نان آوران نگین پارس در بخش مواد شیمیایی، منصور شاکریان مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان در بخش لبنیات از شوش، سید حسین شریف موسوی از شرکت پتروشیمی مارون و محمد رضا سیفی از شرکت پتروشیمی فن آوران هر دو در بخش پتروشیمی به عنوان دیگر صادرکنندگان نمونه در جشنواره تجلیل از برترین‌های این بخش بودند.

همچنین از فریبا نادریان رئیس بانک توسعه صادرات در استان خوزستان نیز برای همکاری با صادرکنندگان و بخش خصوصی تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول