اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح حجمی

14 نفر در نهاوند دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح حجمی طی 24 ساعت گذشته و دستگیری 14 نفر متهم در این راستا خبر داد.

14 نفر در نهاوند دستگیر شدند

عباس نظری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح حجمی طی 24 ساعت گذشته و دستگیری 14 نفر متهم در این راستا در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.

وی گفت: طرح حجمی مشترک، پس از اقدامات شناسایی و هماهنگی‌های برون‌مرزی و درون‌سازمانی توسط مأموران این فرماندهی و با همکاری یگان ویژه استان همدان به اجرا گذاشته می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در راستای اجرای طرح یاد شده 150 نفر از کارکنان کادر و وظیفه حضور داشتند و دستگیری 14 نفر متهم که در امور سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر و نگهداری اقلام ضد فرهنگی فعالیت داشتند، از مهم‌ترین نتایج این طرح است.

وی بیان داشت: کشف حدود 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه به همراه یک حلقه وافور و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه از دیگر اقدامات مأموران انتظامی شهرستان نهاوند به شمار می‌رود.

نظری تأکید کرد: همچنین دو دستگاه موتورجوش و دریل، مقادیری سیم برق و مخابرات و مقادیر قابل توجهی اقلام ضد فرهنگی توسط مأموران انتظامی کشف شد.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: یک نفر از دستگیرشدگان زن و 13 نفر نیز مرد هستند که پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول