اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

ارتقای کیفیت نان انتظاری منطقی از سوی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: ارتقای کیفیت نان انتظاری منطقی از سوی مردم پس از واقعی شدن قیمت آن است.

ارتقای کیفیت نان انتظاری منطقی از سوی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در دیدار با مدیرکل غله خراسان جنوبی با اشاره به نقش گندم با کیفیت در تولید نان اظهار کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و نزدیک شدن قیمت نان به قیمت واقعی، ارتقای کیفیت آن نیز در بین مردم انتظاری منطقی است که این مهم با اصلاح ساختار تولید از مزرعه تا نانوایی و همکاری دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی و حیاتی انسان نان است لذا مدیران و مسئولان باید با مدیریت شایسته و درست به نحوی عمل کنند تا نان با کیفیت و خوب به دست مردم برسد.

فرماندار قاینات با اشاره به اینکه اولویت کار در این زمینه نهادینه کردن فرهنگ نحوه مصرف است، گفت: مدیریت ارزشمند امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن به نحوی عمل کند تا ضمن رعایت اصلاح الگوی مصرف به راحتی از تحریم‌ها عبور کنیم.

شرافتی با بیان اینکه پشتوانه نظام مردم هستند، افزود: مردم با غیرت ایران زمین به ویژه مردم استان خراسان شمالی در سفر اخیر مقام معظم رهبری نشان دادند هر جا که پای نظام و حیثیت کشور در میان باشد مشارکتی بی‌نظیر و حماسی دارند.

وی گفت: قاینات دارای بزرگ‌ترین انبار ذخیره‌سازی گندم در استان است که این امر نشان‌دهنده ظرفیت بالای این شهرستان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان است و با توجه به مشارکت بالای مردم در امر تولید و تحویل گندم ضروری است از کشاورزان منطقه تقدیر به عمل آید.

غلامرضا محمدی مدیرکل غله خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: در مقوله کم‌فروشی با نانوایان برخورد جدی می‌شود و کارگروه شهرستان در این زمینه به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول