اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

حضور 5 کشور دنیا و 6 استان ایران در نمایشگاه سیزدهم کشاورزی تبریز

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه‌های سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از حضور پنج کشور دنیا و شش استان ‌ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی در تبریز خبر داد.

حضور 5 کشور دنیا و 6 استان ایران در نمایشگاه سیزدهم کشاورزی تبریز

مشاور رئیس سازمان و مسئول برگزاری نمایشگاه‌های سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از حضور پنج کشور دنیا و شش استان ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعیده کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع وابسته ایران در تبریز اظهار کرد: متخصصان و فعالان بخش کشاورزی و صنایع غذایی شش استان پهناور کشور شامل آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و کردستان با حدود 4 میلیون هکتار اراضی زیرکشت آبی و دیم و تولید نزدیک به 20 میلیون تن محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی در نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی افزود: این نمایشگاه، بزرگ‌ترین نمایشگاه منطقه‌ای و از جمله مطرح‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ـ غذایی ایران در مجاورت کشورهای ترکیه، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان و آذربایجان بهترین فرصت برای حضور و عرضه توانمندی‌های تولیدکنندگان را فراهم کرده است.

کریمی افزود: معرفی نوآوری و تکنولوژی‌های جدید در زمینه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، نهاده‌های کشاورزی، آب و آبیاری، تأسیسات و تجهیزات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، سیستم‌های کاهنده مصرف انرژی، تکنولوژی و ماشین‌آلات صنایع غذایی، بسته‌بندی مواد غذایی، محصولات جدید مرتبط با آرد، ماکارونی، مواد افزودنی، پروتئین‌ها، لبنیات، نوشیدنی‌ها، شیرینی و شکلات، خشکبار، بیوتکنولوژی توسط سازندگان، تولیدکنندگان و شرکت‌های خلاق و کارآفرین که با معرفی محصولات و خدمات جدید خود با صرف کمترین وقت با بیشترین بازدیدکنندگان ملاقات و گفتگو خواهند داشت، از جمله موقعیت‌های مطلوب نمایشگاه در این دوره به شمار می‌رود.

کریمی با بیان اینکه با توجه به اطلاع‌رسانی سراسری، پیش‌بینی شده است استقبال از این نمایشگاه در سال 1391 بسیار چشمگیر خواهد بود، ادامه داد: تاکنون تعداد قابل توجهی از شرکت‌های داخلی استان‌های همجوار و سایر استان‌ها و تعدادی شرکت نمایندگی خارجی از کشورهای (ترکیه، ایتالیا) در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تفاوت عمده این دوره با دوره‌های پیش را می‌توان در استقبال قابل توجه علاقه‌مندان برای بازدید پنج روزه از نمایشگاه و حضور هیئت‌های تجاری و سرمایه‌گذار از کشورهای همسایه و استان‌های همجوار دانست، افزود: این دوره نمایشگاه در مساحتی به وسعت 12 هزار مترمربع سالن‌های سرپوشیده با برخورداری از استانداردهای بین‌المللی، خدمات خود را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ارائه می‌کند.

رئیس سازمان و مسئول برگزاری نمایشگاه‌های سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی تبریز، همه برنده‌اند، افزود: امیدوارم بتوانیم با توسعه نمایشگاه‌های بخش کشاورزی قدم‌های موثری در تحقق کشاورزی پایدار برداریم.

در این نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی، محصولات غذایی و کشاورزی نیز به قیمت مناسب در طول برگزاری نمایشگاه برای بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه 18 آبان ماه تا روز دوشنبه 22 آبان ماه، همه روزه از ساعت 15 تا 21 شب به روی بهره‌برداران کشاورزی و همه علاقمندان باز خواهد بود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول