اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تأمین آب شرب

محدودیتی برای صدور مجوز حفاری چاه در اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: این شرکت برای تأمین آب شرب هیچ محدودیتی برای صدور مجوز حفاری چاه‌های عمیق در استان ندارد.

محدودیتی برای صدور مجوز حفاری چاه در اصفهان وجود ندارد

غلامرضا حیدرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تأمین آب شرب در شهرستان‌ها نباید با مشکلی مواجه شود، اظهار کرد: تأمین آب شرب برای شهروندان در تمام مناطق از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت نیرو است.

وی اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ارسال شده از سوی وزارت نیرو به شرکت آب منطقه‌ای استان، این شرکت موظف است که مشکلات موجود در راستای تأمین آب شرب را در شهرستان‌های استان برطرف کند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ ذخیره برفی در سرشاخه‌های زاینده‌رود وجود ندارد، تصریح کرد: این شرکت برای تأمین آب شرب هیچ محدودیتی برای صدور مجوز حفاری چاه‌های عمیق در استان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع آب شرب در استان نباید با آسیب و چالش مواجه شود، ادامه داد: آب شرب مناطق و شهرستان‌های استان باید با استفاده از حفاری چاه‌های عمیق و یا آب‌های زیر‌سطحی تأمین شود.

حیدرپور با بیان اینکه درخواست از شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری برای صدور مجوز حفاری برای تأمین آب شرب ضروری است، تاکید کرد: البته پس از انجام کارشناسی‌های مورد نیاز و در صورت وجود کمبود منابع آبی برای تأمین آب شرب در مناطق این مجوز از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صدور مجوز حفاری برای تأمین آب شرب منوط به درخواست شرکت آب و فاضلاب و تأیید شرکت آب منطقه‌ای است، افزود: صدور مجوز‌های حفاری برای تأمین آب شرب به شرایط آبی حاکم در استان بستگی دارد و طی سه سال گذشته مجوز حفاری بیش از 10 حلقه چاه برای تأمین آب شرب در شهرستان کاشان صادر شده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول