اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 10 روز

یازدهمین جشنواره گل و گیاه در اصفهان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: یازدهمین جشنواره گل، گیاه و گیاهان دارویی در محل بازار مرکزی خیابان جی به مدت 10 روز از روز سوم آبان ماه جاری برپا می‌شود.

یازدهمین جشنواره گل و گیاه در اصفهان برپا می‌شود

سیدرضا حکیم فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری جشنواره گل و گیاه و گیاهان دارویی در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: یازدهمین جشنواره گل و گیاه و گیاهان دارویی از روز سوم آبان ماه به مدت 10 روز برای شهروندان در اصفهان برپا می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره از فروشندگان و تولیدکنندگان مختلفی دعوت شده که حضور داشته باشند که بیشتر این تولیدکنندگان از تولیدکنندگان اصفهانی هستند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: نمایش و فروش ماهیان زینتی بخش دیگری از این جشنواره است که برای علاقه‌مندان به ماهیان زینتی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: استان اصفهان قطب تولید و سرمایه‌گذاری در مورد ماهیان زینتی در کشور است.

فعال تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را بیش از 50 غرفه عنوان کرد و گفت: از برخی از استان‌های کشور همچون تهران، کرج، قم و سایر استان‌های مرتبط با امر گل و گیاه و گیاهان دارویی دعوت به عمل آمده است.

وی برگزاری برنامه‌های جنبی همچون آموزش، فروش، نمایش گیاهان دارویی، گیاهان مثمر و غیرمثمر، آپارتمانی و غیرآپارتمانی را از دیگر موارد برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: انواع گیاهان دارویی، ارگانیک در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول