اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شاهرود خبر داد

اختصاص وام به درمان‌های پر هزینه در شاهرود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهرود از اختصاص وام برای درمان بیماری‏های با هزینه بالای 10 میلیون ریال از سوی این نهاد خبر داد.

اختصاص وام به درمان‌های پر هزینه در شاهرود

اکبر شبانزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی  شهرستان شاهرود می‏توانند با توجه به قوانین و ضوابط موجود برای درمان بیماری‏ها با هزینه بالای 10 میلیون ریال از وام‏های درمانی استفاده کنند.

وی بیان کرد: طرح‏های درمانی امداد و شهید رجایی در کمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهرود در حال اجراست.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهرود گفت: در طرح شهید رجایی که ویژه مددجویان روستایی است، یک‏هزار و 596 خانواده معادل 2 هزار و 559 نفر زیرپوشش هستند.

شبانزاده افزود: همچنین در طرح امداد که ویژه افراد شهری و روستایی است، 2 هزار و 56 خانواده متشکل از 3 هزار و 799 نفر و از خدمات درمانی این نهاد استفاده می‏کنند.

وی ادامه داد: مددجویان شهری از خدمات بیمه درمانی کمیته امداد امام خمینی استفاده می‏کنند و مددجویان روستایی به طور ویژه در واحد درمان روستایی مورد درمان قرار می‏‏گیرند و یا به مراکز تخصصی شهری معرفی می‏شوند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول