اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار استانداری خراسان رضوی خبر داد

اجرای سالانه بیش از 140 طرح آماری در خراسان ‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی آمار و اطلاعات مدون را به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های استان توصیف کرد.

اجرای سالانه بیش از 140 طرح آماری در خراسان ‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی ذاکری امشب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ملی آمار، از اطلاعات دقیق به عنوان ماده خام برای برنامه‌ریزی‌هایی دقیق و مبتنی بر واقعیات موجود یاد و اظهار کرد: دفتر آمار و اطلاعات استانداری خراسان‌ رضوی به‌ عنوان نماینده مرکز آمار ایران سالانه با اجرای بیش از 140 طرح آماری در سطح استان، تلاش خود را برای گردآوری داده‌های آماری انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق این طرح‌های آماری و نیز سرشماری‌ها تنها مرجع برای تهیه شاخص‌های آماری استان و کشور است.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی همکاری مردم و تمامی نهادها برای دستیابی به اطلاعاتی متقن را ضروری دانست و گفت: این امر نوعی زمینه‌سازی برای توسعه پایدار استان خراسان‌ رضوی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: آخرین یافته‌های آماری استان در زیر پورتال استانداری خراسان‌رضوی به نشانی amar.khorasan قابل دسترسی است.

ذاکری تهیه سالنامه آماری و نیز گزیده شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به صورت فصلی را بخشی از فعالیت‌های این دفتر عنوان کرد و ادامه داد: اطلاعات یاد شده با همکاری بیش از 130 دستگاه اجرایی، جمع‌آوری و پس از پایش توسط کارشناسان خبره، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول